اجتماعی

بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور/خیزش گردوخاک در خوزستان

رئیس مرکز ملی پیشگیری و مدیریت بحران کشور از بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور و احتمال افزایش گرد و غبار در خوزستان خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت وگو با سلام آنلاین وی درباره وضعیت جوی کشور بیان کرد: چهارشنبه و پنجشنبه (27 و 28 اسفند) در شمال غرب، جنوب غرب، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور و همچنین بخش هایی از کشور فارس. بوشهر و سواحل خزر. رگبار، وزش باد شدید موقتی، رگبار برف در مناطق مستعد بارش برف و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

روز چهارشنبه پدیده گرد و غبار در جنوب خوزستان پیش بینی می شد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت خطرات هواشناسی، روز جمعه (28 اسفند) بارندگی در شمال غرب کشور کاهش می یابد، اما در سایر مناطق بارندگی ادامه دارد.

وی افزود: روز شنبه (30 اسفند) سامانه بارشی در شمال شرق و شرق کشور فعال و سپس از کشور خارج می شود.

رئیس مرکز ملی پیشگیری و مدیریت مخاطرات اقلیمی گفت: روز یکشنبه (۳۰ اسفند) هوای آرامی در کشور خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت خطرات اقلیمی نیز با تایید وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۷ اسفند) تا چند ساعت ابری همراه با بارش باران و وزش باد و رعد و برق خواهد بود. با حداقل دما 10 و حداکثر دمای 17 درجه سانتی گراد. و در روز جمعه (28 اسفند) نیمه ابری همراه با وزش باد و وزش باد شدید طی چند ساعت با حداقل دمای 11 و حداکثر دما پیش بینی می شود. 16 درجه سانتیگراد.

ضیائیان در پایان گفت: امروز و فردا (27 و 28 اسفند) بندرعباس، اهواز و بوشهر با دمای 30 تا 31 درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای 0 تا 1 درجه سانتیگراد سردترین است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا