تازه های کسب و کار

معرفی 5 بازی جذاب آشپزی در موبایل

معرفی 5 بازی جذاب آشپزی در موبایل

بازی های آشپزی برای موبایل یکی از محبوب ترین بازی های سرگرمی به خصوص در بین دختران است. در این مقاله کارمادیو بهترین بازی های آشپزی اندروید و iOS را ارائه می دهیم.

1. بازی آشپزی تب آشپزی برای موبایل

تب آشپزی در بالای لیست برترین و بهترین بازی های آشپزی موبایلی قرار دارد در این بازی 20 مکان مختلف برای تهیه شیرینی، پخت، پخت چینی، هندی و … در نظر گرفته شده است.

در Cooking Fever می توانید غذاهای معروف دنیا را بپزید، در این بازی می توانید به بیش از 1000 سطح صعود کنید و می توانید غذاهای مختلفی را طبخ کرده و با دوستان خود در فیس بوک به اشتراک بگذارید. Cooking Fever یک بازی آنلاین برای گوشی های اندروید می باشد. برای انجام این بازی و آشپزی و غیره باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

2. بازی جهان آشپز برای تلفن همراه

یکی از بهترین بازی های آشپزی برای گوشی های اندرویدی است. World Chef یک بازی سرگرم کننده با بسیاری از ویژگی های خاص و منحصر به فرد است. در رستوران باید سفارشات مشتری را سریع و به بهترین شکل ممکن آماده کنید و برای این کار سکه دریافت خواهید کرد. هرچه پول بیشتری دریافت کنید، رستوران شما سفارشی تر و زیباتر خواهد بود. در صورت کسب درآمد در این بازی می توانید آیتم های جدید و غذاهای خام بیشتری خریداری کنید. همچنین رنگ و طرح رستوران خود را تغییر دهید.

World Chef یک بازی ساده، سرگرم کننده و اعتیاد آور است. گرافیک این بازی در سطح بسیار بالایی ارائه شده است. World Chef یکی از بهترین بازی های آشپزی برای آیفون است.

3. پیتزا خوب، بهترین بازی پیتزا برای اندروید و iOS

یک بازی دخترانه برای گوشی های اندروید و iOS با تمرکز بر پخت پیتزا. در این بازی شما باید با تهیه پیتزا سطح خود را در رستوران های زنجیره ای و رستوران های پیتزا فروشی ارتقا دهید.

پیتزای خوشمزه، پیتزا شگفت انگیز دارای سطوح و بخش های محدودیت زمانی است. این بدان معناست که پیتزا را فقط می توان در “ساعات کاری” رستوران تهیه کرد. درآمد حاصل از این راه برای خرید ادویه جات ترشی جات و اجاق پیتزا مصرف می شود.

تنها نقطه ضعف پیتزا خوب، پیتزا عالی، آهنگ آغازین آن است. موسیقی در بازی ها بیشتر شبیه موسیقی بازی های ترسناک است تا بازی های زنانه و ظریف مانند آشپزی.

معرفی 5 بازی جذاب آشپزی در موبایل
معرفی 5 بازی جذاب آشپزی در موبایل

4. بازی موبایل Craze Cooking

این ساده ترین، بهترین و محبوب ترین بازی آشپزی موبایل برای اندروید و IOS است. با انجام این بازی سطح مهارت خود را تا حرفه ای ترین سطح ارتقا دهید.مخصوصا اگر در آشپزی کمکی دارید. در بازی Cooking Craze تمام نکات و ترفندهای آشپزی را یاد خواهید گرفت.

Cooking Craze رابط کاربری ساده و زیبایی دارد. روند این بازی مرحله به مرحله پیش می رود. در هر سطح با گرفتن 3 سکه توانایی رفتن به یک سطح بالاتر را دارید و در سطح بالاتر بازی دشوارتر است. این بدان معنی است که شما باید سرعت پخت و پز خود را افزایش دهید.

Cooking Grace یک بازی جالب و سرگرم کننده است که هرگز از آن خسته نخواهید شد. زیرا گیم پلی آن خسته کننده و غیرخطی است و همیشه برای شما چیز جدیدی است. در این بازی متوجه گذر زمان نخواهید شد. حتی اگر ساعت ها بازی کنید.

در Cooking Craze، کار خود را با سرو دونات در نیویورک شروع می کنید. مشتریان شروع به سفارش می کنند و شما باید سفارش های آنها را در سریع ترین زمان ممکن آماده کنید تا از رستوران خارج نشوند. همانطور که آنها را در ذهن خود سفارش می دهید، مراقب باشید که غذا نسوزد. علاوه بر این، با کسب درآمد و مشتریان جدید نیز پیشرفت وجود دارد. با پیشرفت، مهارت و درآمد شما افزایش می یابد و با افزودن غذای جدید درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

در بازی شگفت انگیز Cooking Craze شما همچنین به شهرهای معروف دنیا مانند آتن، توکیو، بانکوک، رم، پاریس و … سفر خواهید کرد و برای صدها هزار نفر در سراسر جهان غذا می پزید.

5. Cooking Mama بازی موبایل

بازی های رایگان برای گوشی های اندروید برای کودکان. Cooking Mama با دستورالعمل های آشپزی به دنیا سفر می کند. در این بازی، درست مانند آشپزی با مادر در آشپزخانه، با خرد کردن، سرخ کردن، آب پز کردن، کباب کردن و غیره شروع به تبدیل شدن به یک سرآشپز ماهر می کنید.

در Cooking Mama شما این امکان را دارید که تنظیمات جدیدی مانند رنگ پوست کاراکتر خود، گرفتن پیش بند و دستمال به رنگ دلخواه و موارد دیگر را شخصی سازی و تنظیم کنید.

دکمه بازگشت به بالا