اجتماعی

امکان استعلام مکاتباتی سایر دستگاه ها از تامین اجتماعی به صورت برخط

مدیر اجرایی سازمان تأمین اجتماعی گفت: “با اتمام برنامه 3070 مرحله ای ، گام هایی برای بهبود سیستم تأمین اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی برداشته شده است و با توسعه این خدمات ، پرس و جو از سایر تأمین اجتماعی آژانس ها نیز اجرا خواهند شد. بصورت آنلاین موجود است ”

به گزارش سلام آنلاین. دکتر مصطفی سالاری در جلسه هفتگی بررسی وضعیت خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که تحت عنوان طرح 3070 اجرا می شود. وی گفت: ما 30 خدمتی را که قصد داشتیم در برنامه 3070 در هفته های آینده غایب باشیم ، پایان خواهیم داد ، اما بررسی و بهبود بیشتر این خدمات و عیب یابی “امکان یک روند در حال انجام است”.

“از این پس ، هر استان وظیفه بررسی دقیق و کامل شرایط یک سرویس غایب ، و استاندار استان به عنوان مدعی و شخص مسئول را دارد. نظارت وظیفه مهمی در رسیدگی به مسائل و بهبود این خدمات دارد.

وی دامنه عملکردها و فعالیتهای سازمانهای مختلف در رابطه با فناوری اطلاعات را اقدامی برای بهبود خدمات از راه دور توصیف کرد و گفت: “خدمات خدمات ماشین ماشین ، به عنوان یک ارائه دهنده خدمات ، مسئول نمایندگی سازمان است. این به منظور ارتقا خدمات و اختیار استفاده از زور را دارند. ”یا برای تبلیغ برنامه با شرکت های دیگر کار کنید.

حقوق افزود: واحدهای تخصصی سازمان تأمین اجتماعی همچنین وظیفه تدوین سیاست ها و نظارت بر حسن اجرای برنامه را دارند و نظارت بر این واحدها بر روی تامین به معنای تداخل و آزار و اذیت و آزار نخواهد بود.

وی تأکید کرد: شرکت خدمات مارتینی علاوه بر اختیارات و آزادی عمل ، باید اصلاحات لازم را انجام داده و مأموریت اصلی سازمان را اجرا کند و جزئیات کار توسط این شرکت تعیین می شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از ایجاد داشبورد برای استانداران استانی این سازمان خبر داد و گفت: استانداران استانی می توانند به طور مستمر وضعیت خدمات غیرحضوری ارائه شده به جوامع تحت پوشش را رصد و اقدامات لازم را برای رفع مشکلات احتمالی انجام دهند خدمات غایب داشته باشید و توسعه دهید.

حقوق بهبود و بهبود روند خدمات مستقیم را ارزیابی کرد ، که نویدبخش است و افزود: “با ادامه این روند ، ما انتظار داریم که خدمات درون سازمان در آینده به بهترین شکل به مردم خدمت کند. آینده “

در این نشست ، کارکنان و مدیران استانی سازمان تأمین اجتماعی نیز نظرات و نظرات خود را در مورد اجرای برنامه 3070 بیان کردند.

طبق اعلام روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی ، طبق برنامه 3070 که در ماه های اخیر در تأمین اجتماعی راه اندازی شد ، 30 سرویس غیبت به جوامع تحت پوشش تأمین اجتماعی اعم از بیمه گران ، کارفرمایان و بازدیدکنندگان ارائه می شود. 70 میلیون مراجعه حضوری جلسات صورت در شعبه تأمین اجتماعی کاهش می یابد. این خدمات از طریق درگاه خدمات از راه دور تأمین اجتماعی به آدرس es.tamin.ir در دسترس است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا