عمومی

خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر باید افزایش یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین عبدالکریم گراوند ، عصر شنبه در جلسه ای با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی استان بوشهر ، بوشهر درآمد بالایی برای سازمان تأمین اجتماعی دارد و باید به استان توجه کند.

وی افزود: “با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از درآمد سازمان تأمین اجتماعی از استان بوچت تأمین می شود ، بنابراین باید ظرفیت پزشکی سازمان تأمین اجتماعی در استان بوته افزایش یابد.”

شهردار بوشهر خواستار افزایش زیرساخت های پزشکی تأمین اجتماعی در استان بوشهر شد و بر لزوم اقدامات لازم برای تأمین نیروی کار و پرسنل ماهر در بیمارستان ها و مراکز درمانی اجتماعی استان بوشهر تأکید کرد.

وی پارس جنوبی را یکی از نقاط قوت اصلی استان عنوان کرد و گفت: این منطقه مهم صنعتی نقش موثری در افزایش درآمد تأمین اجتماعی دارد و با شروع پارس شمالی این موضوع مهم بیشتر می شود.

اساساً با بیان اینکه کارآیی و خدمت رسانی و تأمین نیازهای مردم مهمترین ویژگی انتصاب مدیران در زمینه های مختلف است ، افزود: انتصاب مدیران بر اساس اثربخشی آنها انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی تغییر بزرگی در حقوق کارمندان ، به ویژه بازنشستگان ایجاد کرده است ، گفت: “بیشتر کارمندان جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی و تغییر در بخش حقوق هستند. این باعث افتخار است. “

شهردار بوشهر پوشش تأمین اجتماعی مردم را مربوط به اقتصاد و سطح زندگی افراد میانسال و محروم دانست و اظهار داشت: با افزایش حقوق بازنشستگی تأمین اجتماعی ، شرایط مالی مطلوبی برای آنها

دکمه بازگشت به بالا