عمومی

جنس بدنه شیرآلات یکی از مهمترین المان ها در هنگام خرید آنهاست

جنس بدنه شیرآلات یکی از مهمترین المان ها در هنگام خرید آنهاست. حتی ممکن است مجبور به تعویض سینک ظرفشویی خود نیز بشوید چرا که بیشتر سینک ها در قسمت اتصال شیر مخصوص ظرفشویی سوراخی دارند. نصب شیرآلات دیواری غیر ممکن نیست، اما با توجه به اینکه در بیشتر خانه ها لوله های آب تا زیر کابینت سینک کشیده شده اند، شرایطی دارد. ابتدا باید کابینت شما از جا خارج شود. بهترین جا مایع یا پمپ دستشویی ، آن گزینه ای است که بتواند نیازها و انتظارات شخص مصرف کننده آن را برطرف سازد.از ویژگی های مهم جا مایع یا همان پمپ دستشویی، می توان به قابلیت نصب آن آسان آن بر روی تمامی سطوح، امکان انتقال و جابجایی، کیفیت و استحکام بالا و قیمت مناسب برای مشتری اشاره نمود. راهنمای خرید شیر ظرفشویی برای آشنایی خریداران گرامی با انواع شیرآلات و آسان کردن خرید و تصمیم گیری برای آنها نوشته شده است. برای دسترسی و استفادهی آسان از شویندههای مختلف ظروف میتوان از پمپ مایع ظرفشویی «YazdGol» (یزدگل) کد «530» در آشپزخانه بهره برد. صنعت تولید شیرآلات بخصوص شیرآلات خارجی، گذشته بسیار دور و درازی دارد و از روشویی تا شیر ظرفشویی و شیرآلات بهداشتی، همگی سیر تغییرات و طراحیهای بسیاری را طی کردهاند.

مقاومت بالا، زیبایی و کارایی مناسب آنها باعث شده که طی سالیان متمادی همواره انتخاب اول برای خرید و استفاده در خانه ها باشند. قیمت شیر ظرفشویی هوشمند از تمام مدل ها بالاتر بوده و بیش از 2 یا 3 میلیون تومان باید هزینه کنید تا بتوانید از آنها در خانه استفاده کنید. لیست قیمت شیرآلات کسری به محیط نصب شده دهند. اما باید توجه کرد که اگر آشپزخانه شما برای استفاده از شیرآلات دیواری طراحی نشده باشد احتیاج به تغییر مسیر لوله کشی دارید. از همین رو شما میتواند جدید ترین قیمت شیربرقی ماشین ظرفشویی بوش را در این صفحه مشاهده نمایید. این شیرآلات نسبت به سایر شیرآلات قیمت بالاتری دارند. پس در هنگام خرید شیر نسبت به خرید سینک ظرفشویی مناسب نیز توجه داشته باشید. رنگ طلایی در تصاد با رنگهای تیره جلوه خاصی دارد که باعث میشود طراحان نسبت به استفاده از آنها ترغیب شوند. استفاده از شیرآلات توکار در طراحی مدرن امروز امری اجتناب ناپذیر بوده و بسیاری از طراحان داخلی به دلیل مزایای بیشمار این مدل از شیرآلات ، به سمت استفاده از آن در منازل مسکونی رفته اند. البته برای انتخاب شیر حمام میتوانید از طراحی و تزئینات داخل خانه و دکوراسیون داخلی حمام هم کمک بگیرد.

شیر مدل آرمال قهرمان با رنگ کروم در اختیار مشتریان قرار گرفته است. امروزه میتوانید طرح شیرآلات را با دکوراسیون منزل خود هماهنگ کنید و یا آنها را در انواع رنگ های متفاوت تهیه نمایید. زیرا این شرکت ها معمولا برند خاصی را تبلیغ نمی کنند و از تمامی برند های معروف و یا برند غیر معروف ولی با کیفیت و با استاندارد را در فروشگاه خود دارند. عمق روشویی ها بین ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر متغیر است و دهانه هر روشویی نیز بین ۴۰ تا ۶۰ سانتی متر می باشد. استفاده از 4 عدد باطری آلکالاینانرژی مصرفی این صابون ریز بوسیله چهار عدد باطری آلکالاین تامین میگردد و مصرف آن بنا به تعداد استفاده از صابون ریز بین 6 الی 24 ماه متغیر است . جنس های مختلف برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند و وابسته به نوع مصرف طول عمرهای مختلفی نیز دارند. در مقاله «مزایا و معایب شیرآلات سفید» به صورت کامل مزایا معایب و نحوه ساخت این نوع شیرآلات بیان شده است. اما فراموش نکنید به هیچ عنوان کیفیت را قربانی ظاهر نکنید. همان طور که بالاتر اشاره شد ، شیرآلات شایان دارای کیفیت و دوام بالایی می باشند.

شیر ظرفشویی طلایی که در انواع طلایی براق، مات و به تازگی رز گلد عرضه میگردد، زیبایی فوق العاده ای دارد. کارتریج با کیفیتی در آن به کار رفته است و در نتیجه حرکت دسته اهرمی بسیار نرم و روان است. پس از آن احتیاج به تخریب به بخشی از دیوار و قرار دادن لوله اتصالات مناسب در دیوار است. شیرآلات دیوار بسیار لوکس زیبا و دلفریب هستند. استفاده از مایع ریز اتوماتیک نیز اهمیت زیادی دارد. نصب شیرآلات دو اهرمی از شیرهای دیوار بسیار راحت تر است. همچنین به دلیل داشتن دو اهرم مجزا تنظیم کردن دمای آب نیز با آنها راحت تر است. اما شیرآلات دو اهرمی احتیاج به سه سوراخ مجزا روی سینک دارند. این سوراخ برای شیرهای دیواری لازم نیست. یک سوراخ برای هر اهرم و یک سوراخ برای لوله خروجی آب. خرطوم و لوله این شیرها بسیار بلند است. کافی است دست خود را مقابل حسگر شیر قرار دهید تا آب جریان پیدا کند. به جریان برق اتصال داد. فروشگاه کلینیک ساختمانی موعود به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع شیرآلات و شیر ظرفشویی امکان خرید حضوری و اینترنتی را برای خریداران محترم فراهم کرده است.

دکمه بازگشت به بالا