عمومی

سه پروژه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی افتتاح می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حامد جولای سخن گفتن سخن گفتن وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش و در نظر گرفتن وضعیت بهداشتی جامعه ، برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسبت این مناسبت و انطباق با پروتکل بهداشت در استان برگزار شده است. “یکی از شرایط اساسی این برنامه ها است.”

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: سه پروژه ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در ساراواک و حسن آباد. یاسوکند از عملکرد Biji City افتتاح خواهد شد.

وی با جمع بندی پروژه ها از جمله زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی زورخانه گفت: اعتبار هزینه شده برای ساخت این پروژه ها حدود 15 میلیارد ریال بوده که از طریق منابع استانی و ملی و زیرساخت های هر دو پروژه تأمین شده است. این سه نفر 2000 هستند. متر مربع خواهد رسید.

جولای تأیید شده: ساخت سالن بدن سازی زوخانه آه تو حسن آباد یاسوکند از تسهیلات 9 میلیاردی رینگیت بیجار و زیربنای 450 متر مربع و زمین چمن مصنوعی هزار خانی و بیساران در سروآباد ، هر کدام با 800 متر مربع زیربنا و 2.5 میلیارد ریال برای هر وام ، علاوه بر کمک هزینه بنیاد علوی شهر ، پروژه ای است که همزمان افتتاح و راه اندازی می شود. این هفته یکی

وی گفت: “اگر وضعیت بهداشت اجتماعی در ارتباط با شیوع ویروس کرونا مناسب باشد ، برنامه های ویژه ای مانند مسابقات و کنفرانس های ورزشی باعث افتخار مدال آوران استانی و دفن ثروتمندان خواهد شد.” جشنواره بزرگ انقلاب اسلامی ، افتخار خانواده ورزش. فعالان ورزشی و افراد دیگر به احترام هفته تربیت بدنی و ورزش برنامه خواهند داشت

هفدهم اکتبر تا 2 نوامبر در تقویم رسمی کشورمان به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است و هر ساله برنامه های مختلف ورزشی و فرهنگی به احترام این روز اداره کل ورزش و جوانان ، کردها و شهرهای استان انجام شده است.

دکمه بازگشت به بالا