اجتماعی

اثرات مثبت بازگشایی مدارس در ایجاد سبک زندگی سالم برای کودکان و نوجوانان

داده های یک مطالعه جدید نشان می دهد که در صورت بازگشایی مدارس ، نوجوانان دارای الگوهای خواب منظم و مناسب خواهند بود.

به گزارش سلام آنلاین ، بازگشایی مدارس می تواند تاثیر مثبت ناخواسته ای بر شیوه زندگی دانش آموزان داشته باشد ، چرا که یک مطالعه جدید نشان می دهد در صورت بازگشایی مدارس ، نوجوانان بیشتری به اندازه کافی می خوابند.

محققان می گویند داشتن یک خواب راحت می تواند به کاهش استرس در نوجوانان کمک کرده و توانایی آنها را برای مقابله با استرس زندگی افزایش دهد.

نیویورک (سلامت رویترز) – حذف رفت و آمد صبحگاهی ، تاخیر در شروع کار و حذف فعالیت های فوق برنامه در مدرسه به نوجوانان این امکان را می دهد که “ریتم بیولوژیکی تاخیری” یا تمایل طبیعی برای بیدار شدن را دنبال کنند. دفعه بعد ، شب ها به رختخواب بروید.

بر اساس مطالعه منتشر شده در مجله روانشناسی کودک و نوجوان ، سال گذشته دو گروه از نوجوانان کانادایی در 19 زمان ابتلا به کووید در دو زمان مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. 15 ژانویه تا 13 مارس و گروه دوم از 15 مه تا ژوئن 30
محققان دریافتند که در زمان شیوع ویروس کرونا ، نوجوانان حدود دو ساعت بعد از خواب بیدار شده و به خواب رفتند.

به گفته یکی از محققان ، مدت زمان خواب کوتاه تر و سطوح بالاتر آشفتگی مرتبط با خواب با سطوح بالاتر استرس همراه بود ، در حالی که خواب طولانی تر و سطوح پایین تر از آشفتگی مربوط به خواب با آن ارتباط داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا