اجتماعی

ابتلای افزایشی کودکان به کرونای دلتا / لزوم نگاه کارشناسانه به بازگشایی مدارس

مدیر مرکز اطفال در مورد وضعیت کودکان مبتلا به بیماری های قلبی عروقی توضیح داد و در همان زمان در مورد بازگشایی مدرسه گفت: “انتظار می رود قبل از افتتاح با پزشک متخصص اطفال مشورت کنید. دوباره مدرسه نیاز به بازگشایی مدرسه در نظر گرفته می شود .

دکتر رضا شروین بدو در گفت وگو با سلام آنلاین وی در مورد وضعیت کودکان مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب در پنج کشور برتر گفت: میزان پیشرفت بیماری کووید 19 در کودکان در حال افزایش است و تعداد بستری شدن در بیمارستان در مراکز بهداشتی کودکان افزایش یافته است و Covid Ward -19 یکی از ما اتاقهای ICU پر شده است. ”در واقع ، ما هنوز از ظرفیت کامل بیمارستان برای خدمات بهتر استفاده می کنیم.

دلتا ؛ تسلط بر کودکان

وی گفت: “فشار غالب در همه جای شهر یکسان است و ما شاهد فشار دلتا بر روی کودکان هستیم.”

بدوین گفت: “ما اکنون یک بخش کامل در کووید 19 در مرکز اطفال داریم و هشت تخت ICI جداگانه داریم.” ما همچنین دو بخش برای کووید 19 تختخوابی با ظرفیت 30 تخت در نظر گرفتیم. در واقع ، بیمارستان ما ، مرکز علوم کودکان کشور ، باید اقدامات درمانی دیگری غیر از کووید 19 را اجرا کند. لازم به ذکر است که فوریت های کودکان و این نوع اقدامات به طور جداگانه ارائه می شود.

راه اندازی آزمایشگاه گسترده کرونا اطفال در مرکز کودکان

وی گفت: “ما همچنین یک آزمایشگاه جامع برای کودکان در مرکز کودکان ایجاد کرده ایم.” بنابراین ، ما باید بین مشتریان Covid-19 و مشتریان غیر Covid-19 تعادل ایجاد کنیم.

وی گفت: شدت بیماری در کودکان زیاد افزایش نیافته است ، اما میزان عفونت حتی بیشتر است. در عین حال ، ما مرگ و میر بیشتری در کودکان و کودکان بدون بیماری زمینه ای نداریم ، اما کودکان مبتلا به بیماری زمینه ای و بیماری های قلبی عروقی شدیدتر هستند.

توصیه خانواده

وی در گفتگو با خانواده گفت: تا آنجا که امکان دارد بهداشت را رعایت کنید و به دره های دلتا توجه کنید و از رفت و آمد و استفاده غیر ضروری خود را عادی نکنید و خودداری کنید. ” در عین حال ، کودکان باید تا آنجا که ممکن است ماسک به غیر از بیرون بزنند.

بودو با اشاره به موضوع بازگشایی مدارس ، گفت: انتظار می رود قبل از بازگشایی مدرسه ، از متخصصان سلامت کودکان مشاوره گرفته شود و جلسات ویژه و تخصصی به طور مرتب برگزار شود. در صورت نیاز برای بازگشایی مدرسه. در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا