علمی و پزشکی

آیا جراحی بینی گوشتی بازگشت دارد ؟

آیا لیپوساکشن با کشیدن شکم انجام می شود؟

بینی گوشتی چیست؟

همچنین ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید طبق تحقیقات پروفسور تامیر ، حدود 24 درصد از مردم کره زمین بینی گوشتی دارند. این الگوی بینی رایج ترین شکل و فرم بینی انسان است. به گزارش CBS News ، بینی گوشتی قرار بود بینی ایستن باشد. زیرا در عکس ایانگ مشخص است که بینی گوشت دارد.

شاهزاده فیلیپ و مارک روفلا نیز افراد برجسته ای بودند که بینی گوشتی داشتند. ویژگی های اصلی بینی چرب شکل پوست چرب ، ضخامت پوست بینی ، عرض بینی و اندازه آن است.

چگونه بفهمیم بینی ما گوشتی است؟

بینی معمولاً گوشتی است. منافذ باز شود تعداد زیادی وجود دارد. پوست ضخیم روی بینی گوشتی به وضوح قابل مشاهده است. ترشح غدد چربی در حفره بینی اغلب زیاد است. باله های بینی بزرگ هستند و در امتداد بینی گوشتی امتداد دارند. نوک بینی در بینی بزرگتر از سایر سوراخ های بینی است. غضروف گوشتی بینی معمولاً گسترده است.به

این شایع ترین ویژگی بینی گوشتی است. به گفته دکتر میشل لی ما به این موارد اشاره می کنیم:

  • پوست ضخیم
  • غضروف کوچک و ضعیف
  • پوشش بافتی سنگین
  • چاقوهای گرد بزرگ

جراحی بینی چربی چگونه است؟

جراحی بینی احتمالاً پیچیده ترین و خاص ترین جراحی است.به روی پوست بینی ضخیم و گوشتی زیادی وجود دارد. پوست باید در حین جراحی بینی نازک تر شود. برش های ضخیم پوست بینی باید به صورت حرفه ای و ظریف انجام شود. هرگونه برداشتن بافت غیرحرفه ای پوست باعث خشن شدن بینی می شود.

یکی دیگر از بخشهای مهم جراحی بینی تقویت غضروف بینی است. وزن بینی گوشتی بیشتر از هر بینی دیگر است. بنابراین بدیهی است که به دلیل این وزن ، مردم در مشکل هستند. افتادگی نوک بینی بعد از عمل درست؛ زیرا ساختار بینی انرژی چندانی برای مقاومت در برابر گرانش و افتادگی بینی ندارد.

پس راه حل چیست؟

برای داشتن بینی در شکل و فرم دلخواه ، باید ناحیه غضروف بینی را تقویت کنید. برای انجام این کار ، معمولاً از غضروف گوش یا دنده پیوند زده می شود. گاهی برای این فعالیت از غضروف مصنوعی برای گوشت بینی برای محکم و محکم کردن پایه زیر بینی استفاده می شود. پس از این مرحله می توان باله های بینی را مونتاژ کرد و استخوان های بینی را مرتب کرد تا شکل و فرم دلخواه را تشکیل دهد.

آیا لیپوساکشن با کشیدن شکم انجام می شود؟

آیا تزریق چربی با شکم باز است؟

این به گفته دکتر میشل لی ، پزشک و پزشک کلینیک بورلی هیلز است. همچنین ممکن است سوالاتی داشته باشید که آیا جراحی بینی باز برای جراحی بینی مناسب است یا جراحی بینی بسته؟ در حقیقت ، قبل از توضیح باید تفاوت جراحی بینی باز و بسته را بدانید.

جراحی بینی بسته: در جراحی بینی بسته کمترین عمل جراحی در ناحیه زیر نوک بینی این اتفاق می افتد و پزشک کمترین سطح دسترسی به استخوان بینی و ناحیه فوقانی را دارد.

در این جراحی ، زخم کوچکتر از جراحی بینی باز است و پزشک می تواند با حداقل تورم تغییرات لازم را در بینی انسان ایجاد کند. محدودیت های زیاد در این تکنیک جراحی اجازه جراحی بینی پیچیده را نمی دهد. به دلیل دسترسی بسیار محدود است.

جراحی بینی باز: در جراحی بینی باز ، متخصص با انجام جراحی لازم در گوشه های بینی و قسمت پایین بینی عمل را آغاز می کند. بهترین دسترسی به تمام بخشهای مورد نیاز در جراحی زیبایی بینی، در این روش موجود است و جراح می تواند هرگونه تغییری در پوست ، استخوان ها و غضروف بینی ایجاد کند.

با توجه به توضیحی که داده شد ، می توان گفت جراحی بینی که نیاز به تغییرات زیادی دارد ، با جراحی بسته امکان پذیر نیست. اما با جراحی بینی می توانید تمام تغییرات لازم را روی پوست بینی ، سوراخ های بینی و باله ها ایجاد کنید.به

مدت زمان بهبودی برای جراحی بینی چقدر است؟

اطلاع از دوره نقاهت جراحی بینی به افراد کمک می کند تا بعد از عمل آمادگی خوبی داشته باشند. به گفته دکتر فونگ گچ. در باره 8 روزها طول بکشد تا تورم شدید ناشی از جراحی بینی کاهش یابدبه

بعد از گذشت 8 روز ، بیمار معمولاً برای برداشتن بخیه ها و بستن باند یا گچ روی بینی با یک متخصص ملاقات می کند. در این مرحله ، مراقبت های بعد از عمل شروع به بدتر شدن می کند. می توانید بعد از 8 روز با استفاده از چسب بینی و ادامه فعالیت های سبک به محل کار خود بازگردید.

از هفته سوم حدود 20 به 30٪ تورم بینی و ناحیه اطراف آن کاهش می یابد تا هفته ششم ، 50 تا 60 درصد ظاهر بینی عاری از تورم و کبودی خواهد بود. توجه داشته باشید که ضربه ، فشار و عدم مراقبت بعد از جراحی بینی بیشتر باعث ایجاد مشکل در شما می شود. بنابراین سعی کنید در این مورد بسیار محتاط باشید.

آیا شما کاندید جراحی بینی هستید؟

به گفته دکتر میلر ، جراح پلاستیک در منهتن ، نیویورک ، قبل از تصمیم گیری در مورد هر گونه جراحی ، باید در نظر بگیرید که آیا نامزد مناسبی برای آن جراحی هستید یا خیر. تبلیغات در زمینه جراحی زیبایی معمولا با تشویق افراد به استفاده از خدمات جراحی زیبایی همراه است.

در این تبلیغات ، همه چیز به بهترین شکل ارائه شده است و هیچ پارامتر منفی در دنیای واقعی در این تبلیغات قرار نمی گیرد. به همین دلیل ، بسیاری از افراد بعد از دیدن تبلیغات تصمیم می گیرند جراحی زیبایی انجام دهند. اما بهتر است قبل از عمل حقایق جراحی را بدانید و سپس به آن عمل کنید. در زیر نامزدهای جراحی بینی را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • افرادی که از شکل بینی گوشتی خود ناراضی هستند
  • افرادی که به واقعیت بینی گوشتی عادت کرده اند و محدودیت های جراحی را می دانند
  • افرادی که در محیط های سخت و پرخطر مانند سالن های بوکس و ورزش حضور ندارند
  • افرادی که می توانند مراقبت های بعد از عمل را دنبال کنند

دکتر عمور حسین محمدی مفرد (www.drmofradclinic.com) بهترین جراح کرگدن در تهران است. با توجه به تجربه و سابقه این جراح پلاستیک ، وی مشهورترین جراح پلاستیک در تهران شد. در لینک زیر می توانید به منبع این مقاله مراجعه کنید.

منبع: وب سایت دکتر آمیا حسین محمدی مفرد

* تبلیغات

دکمه بازگشت به بالا