اقتصادی

شهادت نیروهای انتظامی در مرزها برای جلوگیری از قاچاق گوشت

سلام آنلاین / خوزستان معاون فرماندار امور اقتصادی ، خوستون ، در مورد قیمت گوشت گفت: وقتی اختلاف قیمت وجود دارد ، برخی افراد قاچاق می کنند و این برای گوشت قرمز اتفاق می افتد. حتی مأموران اجرای قانون برای جلوگیری از قاچاق حیوانات و گوشت در مرز ترور شدند.

سید نورالله حسن زاده در حاشیه جلسه تنظیم بازار خوزستان که امروز (23 مارس) در اهواز برگزار شد ، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در ماه های اخیر با آن روبرو شده ایم قیمت مرغ است که سعی در حل آن داریم. “

به گزارش سلام آنلاین ، وی افزود که در ابتدا دامداران اظهار داشتند که ورودی دام به طور کامل قابل استفاده نیست ، اما سپس سازمان جهادی کشاورزی گفت ورودی برای مرغداران در دسترس خواهد بود ، بنابراین جلسه را آماده کردیم و اکنون شاهد رضایت نسبی هستیم مرغداران.

معاون هماهنگی اقتصادی هوستون ، تأیید کرد که سازمان جهادی کشاورزی تأیید کرده است که اگر مرغ های 1 کیلوگرم ، 300 گرم تا 1 کیلوگرم و 800 گرم مرغ حمل کنند ، ادغام کامل به مرغداران ارائه می شود. این اتفاق نمی افتد.

حسن زرد گفت: “صمت اکنون می پذیرد که پرورش دهندگان مرغ می توانند تا 45 روز مرغ پرورش دهند و ورودی ها به طور کامل به دامداران عرضه می شود.” مشکل مرغ در خوزستان اکنون تقریباً طبیعی است اما قیمت مرغ در کشور متوسط ​​است و ما در تلاش هستیم آن را به قیمت مصوب برسانیم.

وی افزود: جوجه ریزی موجود تا پایان سال جاری برای آرامش بازار مناسب خواهد بود. امیدواریم تا پایان امسال با مسئله خاصی در این زمینه روبرو نشویم و قیمت مرغ به قیمت مصوب برسد.

در مورد وضعیت نفت در این استان ، معاون استاندار خوزستان برای هماهنگی امور اقتصادی نیز خاطرنشان كرد: “اختلاف قیمت وجود دارد كه باعث فساد در بازارهای آن می شود.” ما سعی خواهیم کرد اختلاف قیمت نفت را از بین ببریم تا وضعیت بهینه در بازار این محصول را ببینیم.

حسن زاده درباره منابع محلی حمل بار گفت: “هر ساله هنگام برداشت گندم و چغندر ، کمبود کامیون داریم و مشکلی داریم.” امسال حدود 1.4 میلیون تن گندم و 1.1 میلیون تن چغندر قند برداشت کردیم که برای جلوگیری از مشکلات حمل و نقل این محصولات جمع آوری می کنیم.

وی در مورد بازار میوه شب عید افزود: “برای تأمین تقاضای شب عید در خوزستان ، قرارداد خرید 2500 تن سیب و پرتقال فسخ می شود و سازمان خاموش خوزستان موضوع را رصد می کند.”

معاون استاندار هوستون ، مسئول امور اقتصادی ، در مورد قیمت گوشت نیز اظهار داشت: “هنگامی که اختلاف قیمت زیاد است ، برخی از افراد قاچاق را شروع می کنند و این برای گوشت قرمز اتفاق می افتد.

وی افزود: “به همین منظور حتی مقامات انتظامی نیز برای جلوگیری از قاچاق حیوانات و گوشت در مرز ترور شده اند.”

حسن زرد گفت: “تمام تلاش برای تهیه وسیله بانکی برای تولیدکنندگان گوشت انجام شده است تا بتوانیم به موضوع قیمت گوشت در کویت بپردازیم ، اما متأسفانه قیمت گوشت همچنان بالا است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا