از واگذاری تنظیم بازار چای و برنج به اتحادیه ها تا واردات پیاز

در این هفته اخبار مهمی در حوزه کشاورزی منتشر شد که از جمله آنها می توان به واردات پیاز، واگذاری مقررات بازار برنج و چای به اتحادیه های مربوطه و عرضه مستقیم لبنیات در میادین اشاره کرد.

به گزارش سلام آنلاین در این هفته در کشاورزی با خبرایجاد محدودیت واردات کود آغاز شده و رئیس انجمن واردکنندگان کود و سم گفت: ثبت سفارش جدید برای واردات کود لغو شد و دیگر ثبت سفارش های قدیمی انجام نمی شود، ادامه دهید.

وارد كردن ورود پیاز به کشور یکی دیگر از خبرهای مهم بخش کشاورزی است، معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که اگر محصولات دولتی مجاز به واردات نباشیم، از این نظر مقداری پیاز وارد کشور شده است.

اطلاعات دیگری با عنوان “مخاطب «راهنمای فنی گندم در روزهای آینده» منتشر می شود. مجریان طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی از آماده بودن این دستورالعمل خبر دادند و گفتند طی روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

تنظیم واگذاری بازار برنج خارجی به انجمن واردکنندگان برنج، خبر مهم این هفته در حوزه کشاورزی است.

خبر با تیتر “ژاپن «ایران خریدار لبنیات می‌شود» نیز در این هفته منتشر شد. ژاپن از توافق با ایران خبر داد. در فهرست صادرکنندگان لبنیات به این کشور.

یکی دیگر از اخبار مهم هفته در بازارهای کشاورزی و مواد غذایی.عرضه لبنیات با 5% و 20% تخفیف در بازار موجود است. اعضای هیأت مدیره انجمن صنایع لبنی اعلام کردند چهار محصول بر اساس قانون قیمت‌گذاری با 5 درصد و سایر محصولات با 20 درصد تخفیف عرضه می‌شوند. درصد تخفیف در میدان میوه و تره بار تهران

از دیگر اخبار مهم هفته تکالیف بازار چای توسط بخش خصوصی کنترل می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا