آخرین وضعیت تنها بازمانده پرتلفات‌ترین سانحه نوروز استان سمنان

سلام آنلاین/ سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: وضعیت جسمانی کودک 5 ساله اصفهانی بازمانده روزهای اخیر در محور معلم به جندق خوب و پایدار است. با کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان روز یکشنبه 21 فروردین 1403 در بازدید از اورژانس و سایر بخش های مرکز آموزش پزشکی کوثر سمنان گفت: روزهای پایانی. دو خودرو در محور جندق معلم با هم برخورد کردند و آتش سوزی آغاز شد که 9 نفر از سرنشینان دو خودرو جان باختند.

وی افزود: بر اثر این برخورد پسر بچه 5 ساله ای از داخل یک دستگاه پژو به بیرون پرتاب شد و از نقاط مختلف دچار جراحات و شکستگی شدید شد.

وی با اشاره به اینکه با اقدام به موقع اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان در این حادثه یک کودک 5 ساله مجروح شد و دو دستگاه خودروی سواری در محور دامغان – جندق را به آتش کشید. . مرکز درمانی کوتاه مدت کوثر سمنان تحت درمان تکمیلی قرار دارد.

وی گفت: این پسر با موفقیت بر روی بازوها و زانوهای خود تحت عمل جراحی قرار گرفت و برای تکمیل درمان در بخش مراقبت های ویژه کوثر بستری شد.

نوروزی معاون امور عمرانی استانداری سمنان ضمن تشکر از اقدام به موقع بهورزان استان در تعطیلات گفت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود در 2 روز باقی مانده از تعطیلات نوروزی برای ارائه خدمات عالی و به موقع مسافران و زائران نوروزی و همچنین قربانیان حوادث احتمالی هوشیاری کامل را به خرج دهند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا