استان ها

دوره آموزشی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری سلام آنلاین از سمنان، دکتر علیرضا مرتضایی معاون هماهنگ کننده دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در گفت و گو با خبرنگاران ما در سمنان، گفت: آزاد اسلامی استان سمنان نیز با حضور رئیس، معاون رئیس جمهور و مدیر مرکزی واحد دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان.

وی با توجه به اهمیت اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: داشتن یک برنامه عملیاتی مشخص و حساب شده با رویکرد آینده نگر نه تنها یک نیاز مدیریتی بلکه از ضروریات تحول و تعالی دانشگاه آزاد است. دانشگاه اسلامی.

مرتضایی با یادآوری دکتر طهرانچی رئیس ابلاغیه نقل و انتقالات و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی به استان ها، بر بسترسازی برای استقرار نیروها و ساماندهی فرآیند سازمانی تاکید کرد و این واحد تصریح کرد: برای این منظور، تشکیل جلسات آموزشی و جلسات توجیهی با هدف تشکیل مجمع و مشارکت کلیه اعضا در تمامی سطوح و سطوح موسسه ضروری است.

وی افزود: مدرس این دوره فریشت واعظی مجلسی دبیر ستاد مدیریت و اسناد دانشگاه آزاد اسلامی تحول و تعالی بود که تقریباً در تمامی سطوح واحد در استان سمنان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در پی ابلاغ تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی از سوی دکتر مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، دکتر محمدعلی شریعت به سمت مدیر اجرای طرح منصوب شد. سند تحول و تعالی در استان سمن در این جلسه فعالیت های سازمان در قالب 10 کمیته راهبردی برنامه ریزی و اجرا شد.

دکمه بازگشت به بالا