استان ها

یک‌سوم راه‌های استان سمنان نیازمند بازسازی هستند

شهور – یکی از مواردی که در کاهش تعداد تصادفات و بهبود خدمات حائز اهمیت است ، بهبود جاده ها ، تعداد جاده های استان سمنان است که بیش از یک سوم و البته کمبود بودجه برای فصل مشترک آنها است.

خبرگزاری خبرگزاری آنلاینگروه استاني: بيش از 60٪ مسير 1000 كيلومتري بين تهران و مشهد در استان سمنان است. سهم مجاز در این بخش این است که یک سوم این جاده ها نیاز به بازسازی دارند و این امر مستلزم ده‌ها میلیارد تاریخ اعتبار است.

از طرف دیگر هزینه ساخت یا به روزرسانی هر کیلومتر از جاده در استان سمنا به شدت افزایش می یابد. نگهداری جاده بطور خاص یک معادله سه بعدی ایجاد می کند که نیاز به مدیریت دقیق دارد.

در بین کلیه موارد مربوط به جاده ها و حمل و نقل ، اما از بین بردن کانون های تصادف ، کمک به مردم برای بازگشایی معابر در صورت بروز حادثه و همچنین اجرای ایمن پروژه ها ، مدیریت مدیریت راه را در استان سمنان بیشتر پیچیده خواهد کرد. در سالهای اخیر تصادفات جاده ای زیادی رخ داده است یا براساس گزارش پلیس ، نیمی از خسارت ها در جاده ها قرار داده شده است ، بنابراین طبق گفته برخی منابع ، بسیاری از رانندگان جاده و حمل و نقل شهری به دنبال جبران خسارت در دادگاه ها هستند.

کد N1927372

دکمه بازگشت به بالا