علمی و پزشکی

رصد دقیق وضعیت مرزها برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائرین اربعین

وزیر بهداشت در گفتگوی تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از آخرین وضعیت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی با توجه به تردد زائران از استان مهران و مرز بین المللی خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین. دکتر عین اللهی در این تماس اعلام کرد با توجه به بیشترین تردد زائران از مرز مهران؛ وزارت بهداشت تمام توان خود را در این زمینه به کار خواهد گرفت و وضعیت را به دقت رصد خواهد کرد تا به بهترین شکل ممکن به زائران خدمات رسانی کند.

در این گفتگوی تلفنی دکتر جاسم محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جریان آخرین وضعیت ارائه خدمات به زائران در زمینه نیروی کار، دارو، تجهیزات و خدمات پزشکی، درمان و کمبودهای موجود به وزیر بهداشت قرار گرفت. .

همچنین وزیر بهداشت طی گفتگوی تلفنی دیگری با دکتر سید نور علیمرادی رئیس اداره حوادث و فوریت های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جریان خدمات زیارتی و چالش ها قرار گرفت. نیاز بخش بهداشت و درمان در مرز مهران

بر اساس اطلاعیه وبدا، پس از تماس با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون وزیر بهداشت و درمان و غذا و دارو و رئیس سازمان اورژانس کشور نیز تلفنی جداگانه با دکتر جاسم محمدی رئیس جمهور گفتگو کردند. معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جریان روند خدمات رسانی به زائران و کمبودها و نیازهای استان در حوزه درمان و فوریت های پزشکی رسیدگی و حمایت خود را از دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این زمینه ها اعلام کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا