دریافت مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیروی آتش نشانی سراسر کشور

دریافت مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیروی آتش نشانی سراسر کشور

معاون امور شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از جذب 5000 آتش نشان در سازمان های آتش نشانی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین. سید سجاد انوشه در دومین روز از ششمین همایش ایمنی و آتش نشانی شهری که صبح امروز در هتل المپیک برگزار شد، گفت: با همکاری شرکت های مبتنی بر دانش بومی گام های خوبی برای بومی سازی تجهیزات آتش نشانی برداشته ایم.

وی افزود: در بسیاری از جلساتی که با شرکت های مبتنی بر دانش داریم، پهپادهای آتش نشانی وارد مراحل فنی تولید می شوند و اشتباهات نمونه اولیه به زودی توسط کارشناسان گرفته می شود، قرارداد تولید چقدر خواهد بود. این پهپادها در ماه های آینده خاموش خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این اقدامات خوبی در زمینه تولید نردبان های بلند انجام شده که نیازمند اطفای حریق و تست فنی است، لذا خواهشمند است این کار را انجام دهید. به تولید انبوه خواهد رسید.

انوشه گفت: طی دو ماه گذشته در شهرهای کوچک با جمعیت کمتر از 50 هزار نفر در کشوری که ایستگاه های آتش نشانی کمتری داشتند. 800 ماشین آتش نشانی اعزام شد که اقدام بسیار مهمی بود.

وی افزود: به زودی تجمیع کد امداد و نجات نیروی امدادی انجام می شود و در آینده نزدیک این دستورالعمل ابلاغ می شود تا نیروی امدادی در هر بحران کد فرماندهی و نوع یک مشخص داشته باشد.

معاون امور شهری سازمان شهرداری و دهیاری های کشور با اشاره به کمبود آتش نشان گفت: در کشور کمبود آتش نشان داریم و افراد زیادی در حال بازنشستگی هستند. دیروز 5000 مجوز کار از سازمان های کاریابی کشور دریافت کردیم و انشاالله این افراد به زودی وارد چرخه کار خواهند شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا