حوادث

از خودروهای “احتیاط” آتش نشانی چه می دانید؟

در برخی موارد ، خودروهای آتش نشانی مانند سایر وسایل نقلیه دارای مشکلاتی هستند. هنگامی که نقصی در ماشین وجود دارد به تعمیرگاه ارسال می شود. وقتی ماشین های آتش نشانی به محل تعمیرات اعزام می شوند و تعداد وسایل نقلیه ایستاده در ایستگاه آتش نشانی کاهش می یابد ، عملکرد ایستگاه کاهش می یابد ، بنابراین وقتی خودرو به تعمیرگاه ارسال می شود ، نیروهای آتش نشانی به جای آن وسیله نقلیه را می فرستند. برای ارائه خدمات مداوم ، آنها ارسال کردند.

مازیار کربلایی در مصاحبه با سلام آنلاین اظهار داشت: “ماشین های آتش نشانی وسیله استراتژیک هستند و هر ایستگاه تعداد مشخصی وسیله نقلیه دارد.”

وی افزود: “اگر خودرویی نیاز به تعمیر داشته باشد ، باید به تعمیرگاه ارسال شود و ارسال این خودرو به تعمیرگاه باعث كاهش تعداد خودروهای ایستگاه می شود.” به طور معمول ، اگر تعداد وسایل نقلیه در یک ایستگاه کاهش یابد ، بازده آن ایستگاه نیز کاهش می یابد. بنابراین ، برای جلوگیری از کاهش کارایی در هنگام بروز مشکل برای هر وسیله نقلیه ، خودروی جایگزین بلافاصله به ایستگاه ارسال می شود.

مدیر فنی سازمان آتش نشانی تهران گفت: “کاهش تعداد وسایل نقلیه حاضر در ایستگاه باعث کاهش کارایی ایستگاه می شود.” بنابراین ، در صورت نقص در هر وسیله نقلیه ، وسیله نقلیه جایگزین بلافاصله به ایستگاه مربوطه ارسال می شود.

با بیان اینکه به این نوع وسایل نقلیه آتش نشانی وسیله احتیاط یا پشتیبانی گفته می شود؟ وی گفت: “با ارسال وسایل نقلیه ، جایگزینی بالقوه ایستگاه برای انجام عملیات ذخیره می شود.” این اتومبیل ها مانند سایر وسایل نقلیه سازمان آتش نشانی هستند ، در عوض ما باید زمان خوبی را برای تعمیرات ماشین اختصاص دهیم و اگر کاهش وسایل نقلیه در ایستگاه باعث تعمیر سریع خودرو شود بعداً با مشکل روبرو خواهیم شد. باید زمان کافی برای تعمیر خودرو وجود داشته باشد تا تعمیرات با دقت و احتیاط انجام شود.

وی با بیان اینکه باید برای تعمیر ماشین های آتش نشانی بسیار فکر کرد ، افزود: اگر خودرو مشکلی داشته باشد و با دقت تعمیر نشود بعداً باعث تصادف می شود. به عنوان مثال ، اگر ترمزهای اتومبیل معیوب هستند ، باید توسط مهندس بازرسی و تعمیر شوند ، و سپس باید آزمایش و پس از آزمایش مورد استفاده قرار گیرند.

مدیر فنی وسایل نقلیه و تجهیزات آتش نشانی تهران در مورد تعداد وسایل نقلیه ای که باید توسط سازمان آتش نشانی کنترل شوند ، گفت: “ما در هشت منطقه عملیاتی تعداد زیادی خودرو هشدار داریم. به دلایلی می توانیم آن را جایگزین کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا