اجتماعی

۲۰۰۰ هزار بسته معیشتی، عیدانه بسیج سازندگی به نیازمندان استان بوشهر

سلام آنلاین / بوشهر وقتی نام “کار جهادی” مطرح شد ، Basis در صف مقدم بود و بدون توجه به نام و نشان به دنبال شغل افراد بود. سال 1399 با ادغام “کرونا” و “مسائل معیشتی” روز دشواری را برای برخی از هموطنان رقم زد ، اما امروز سازمان بهازازاکی استان بوته 2000 بسته معیشتی را برای رفع نیازهای نیازمندان توزیع کرد.

بسیج سازندگی ، سرپرست استان بوشهر در گفت وگو با سلام آنلاین اظهار داشت: یکی از مأموریت های سپاه در سال های اخیر ، به ویژه در سال 1399 که ما از بیماری قلبی عروقی رنج می بریم ، خدمات است. از جمله این برنامه های خدمات سپاه که توسط بسیج سازندگی با همکاری مناطق مختلف بسیج ، م ،سسه پشتیبانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و قرارگاه سپاه اجرا شده است ، تهیه ، بسته بندی و توزیع بسته های زندگی است. .

سرهنگ ژوگار عباساف گفت: “از ابتدای سال 1399 تا امروز که آخرین روزهای امسال را پشت سر می گذاریم ، بیش از 250،000 بسته زنده به ارزش حدود 500000 نفر هنوز زنده هستند.” تهیه و بر اساس آمار و شناسایی توسط دفاتر رأی گیری محلی و دفاتر بسیج در روستاها و مناطق دور افتاده به این عزیزان اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: “غیر از بسته معیشتی برای سال جاری برای افراد آسیب دیده از کرونا ، افرادی که یک روز شغل دارند و شغل خود را از دست داده اند ، افراد کم درآمد و افرادی که تحت پوشش نهادهای مختلف پشتیبانی خدمات قرار دارند.” به عنوان مثال ، تهیه بسته های آموزشی ، بسته های بهداشتی ، هزینه های ساخت و ساز ، بهسازی و بازسازی خانه به ویژه برای مشتریان کمیته کمک هزینه ساخته شده است.

رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر با اشاره به ساخت مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد اضطراری در مناطق مختلف استان بوشهر گفت: در سال 1399 حدود 377 واحد مسکن مددجویی ساخته و تحویل داده شده است.

عباسی فر یادآوری کرد که با فرارسیدن نوروز ، 2000 بسته زنده از جمله یک کیسه و یک بسته غذای کامل به ارزش 500000 تومان به عنوان هدیه اهدا شد و قبل از سال جدید با افتخار ، عزت افراد نیازمند را حفظ کرد. آنها تحویل داده شدند.


وی افزود: “این بسته های معیشتی توسط 40 گروه جهادی بسته بندی و ذخیره شده و در سراسر استان بوهت توزیع خواهد شد.”

این مقام مسئول مأموریت و برنامه های کلیدی بسیج سازندگی را جهادگران و سایر مناطق کشور توصیف کردند و افزود: آنها در ارائه خدمات در زیرساخت ها ، توسعه بهداشت ، علوم و فناوری و آموزش تخصص دارند. کشاورزی و منابع طبیعی.

ذوالفقار عباسی فر اظهار داشت: کار مستمر این مجموعه طی سالهای گذشته ارائه این خدمات است ، تلاش ما همیشه افزایش کمیت و کیفیت این اقدامات است.

بسیج سازندگی ، رئیس استان بوشهر ، گفت بیش از هزار گروه جهادی در متن سیستم القاعده کشور و ارائه خدمات دهیاری ها شناسایی و سازماندهی شده اند.

سرهنگ ذوالفقار عباسی فر خاطرنشان کرد: “یکی دیگر از مأموریت های سازمان انجام تخریب است که با اجرای پروژه های کوچک ، بازگشت سریع و علاقه مندی عمومی در قالب مراکز فرهنگی ، مساجد ، خانه های دانشجویی ، مراکز بهداشت ، پارک های کودکان انجام می شود. “و خانه های نیازمندان.” در سال 1399 بیش از 500 پروژه از این دست اجرا شد و انشاالله در سال 1400 با تلاش و دقت بیشتر این موارد را در مقیاس بزرگتر و با کیفیت بالاتر اجرا خواهیم کرد.

وی با اشاره به امید جوانان بازی در روستاهای دور افتاده اظهار داشت: مهمترین سرمایه هر نظام و انقلابی قدرت جوان آن است. امروزه گروه های جهادی متشکل از جوانانی هستند که به روش علمی و وظیفه شناسی با روش های ایمان و اعتقاد در دورترین روستاها کار می کنند. هر دو ارائه به احیای سخنرانی کار و تلاش در روستا کمک می کند و امید و خوشبختی را به سطح روستا باز می گرداند.

این مقام مسئول گفت: “جهادگران پس از لذت بردن از بودن در كنار خانواده هایشان ، استراحت و مسافرت ، به منطقه خدماتی رسیدند و از ما بعنوان تجهیزات عملیاتی انتظار می رود حداقل اصول اولیه را فراهم كنیم.” برای این جهادگران.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا