اجتماعی

باید منتظر افزایش مبتلایان و وضعیت قرمز و خطر در استان بوشهر باشیم

سلام آنلاین / بوشهر دبیر ستاد مرکزی کرونا در بوشهر گفت: با شروع موج چهارم تاج در کشور و افزایش تعداد بیماران در استان ، باید منتظر وضعیت قرمز و خطرناک در استان بوشهر باشیم.

سعید کشمیری تأیید کرد که تعداد بیماران بستری در بیمارستان بوشهر در روز جمعه ، 26 آوریل 1400 ، 99 نفر است. 8 مورد تاج مثبت مشخص است.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش های مراقبت ویژه ، افزود: “12 نفر در بخش های مراقبت ویژه هستند که از این تعداد چهار نفر” در شرایط بحرانی به بیمارستان ها منتقل شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دانشگاه علوم پزشکی گفت: خوشبختانه هیچ مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی عروقی ثبت نشده است. در بوشهر کنونی.

کشمیر گفت: “خوشبختانه شب گذشته 21 بیمار در شرایط خوبی از بیمارستانی در استان بوت ترخیص شدند که از این تعداد 11 نفر مثبت بودند.”

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از زمان شیوع کرونا در استان بوشهر ناشی از ویروس ، 912 نفر جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مرکزی کرونا در استان بوشهر گفت: از زمان شیوع این بیماری ، 22310 نفر در استان بوشهر به ویروس آلوده شده اند.

به گفته ساسکاچوان ، با شروع چهارمین تاجگذاری در کشور و افزایش تعداد بیماران در استان ، باید منتظر ماند و وضعیت قرمز و خطرناک بوهت را مشاهده کرد.

وی توصیه کرد: “من از بزرگان بوتان می خواهم که تا پایان تعطیلات نوروز در خانه بمانند و پروتکل بهداشتی را حفظ کنند تا سلامتی آنها حفظ شود و از سلامتی آنها محافظت شود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا