بین الملل

یونیسف: بیش از ۶۰۰ هزار کودک در رفح از گرسنگی رنج می‌برند

سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که بیش از 600 هزار کودک فلسطینی در رفح از گرسنگی و ترس رنج می برند و در معرض خطر حملات «اسرائیل» قرار دارند.

به گزارش سلام آنلاین، «جیمز الدر» سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) گفت: 600 هزار کودک در رفح در جنوب نوار غزه از گرسنگی و ترس رنج می برند و با خطر حمله اسرائیل مواجه هستند.

این بزرگتر گفت: «علیرغم این حملات وحشیانه، علیه آن انجام شد.» به کودکان و خانواده هایی که در اثر حمله اسرائیل آواره شده بودند، گفته شد که به رفح بروند، جایی که در امنیت خواهند بود.

وی افزود: «رفح شهری است برای 600000 کودک، پسر و دختر که در آنجا زندگی می کنند، اما آنها توسط حملات نظامی تهدید می شوند». آنها در رافا محاصره شده بودند و جای امنی برای رفتن وجود نداشت.»

سخنگوی یونیسف تاکید کرد که مادران و پدران با وجود ترس و گرسنگی هر روز سعی می کنند به فرزندان خود امید بدهند، اما کلمه “امید” در خطر حذف از فرهنگ لغت غزه است.

انتهای پیام/

نشر بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای آموزشی و تحصیلی جهانی. با توانایی درک عمیق از چالش‌ها و موفقیت‌های آموزش و تحصیل در جهان، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای آموزشی، تحولات در آموزش و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما دیدی جامع از تحولات آموزشی و تحصیلی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا