استان ها

«گوشت هیبریدی» به بازارهای جهانی عرضه می‌شود

با ترکیبی از گوشت های آزمایشگاهی و پروتئین های گیاهی؛

جایگزین‌های گوشت، غذاهای دریایی و لبنیات در استارت‌آپ‌ها رایج است و شرکت‌های بی‌شماری پول جمع‌آوری کرده و اولین محصولات خود را در سال 2022 عرضه می‌کنند.

به گزارش تیم علم و فناوری خبرگزاری آنا به نقل از وب سایت (تک کرانچ)، دو نوع جایگزین رایج گوشت وجود دارد: غذاهای گیاهی که سعی می کنند بافت، شکل و حس گوشت واقعی را تقلید کنند. و گوشت کشت «آزمایشگاهی» که از سلول های حیوانی در لوله آزمایش درست می شود. در حالی که هر یک در تلاش برای حل موثر مشکلات مشابه هستند، هر کدام مزایا و معایب خاص خود را در رابطه با نجات کره زمین با جدا کردن مردم از وابستگی به پروتئین های حیوانی دارند.

برای شروع، گزینه‌های گوشت گیاهی در حال حاضر به طور گسترده برای خرید در سراسر جهان در دسترس هستند، در حالی که گوشت آزمایشگاهی هنوز در مراحل اولیه است، سنگاپور در حال حاضر تنها بازار است. تنها بازاری در جهان که گوشت مزرعه مجاز به فروش است، این است. شهرها – ایالت های آسیایی به عنوان مرکز ثقل جنبش رو به رشد گوشت تقلبی ظاهر شده اند – همین هفته، شرکت استرالیایی وو اعلام کرد که یک صندوق 49.2 میلیون دلاری برای آوردن محصولات گوشتی خود به رستوران های سنگاپور تا پایان سال جاری اعلام کرد.

در برابر این پس زمینه است که Maytable، شرکت هلندی با پشتیبانی وی سی که به تازگی اولین محصول خود را در قالب سوسیس مصنوعی معرفی کرده است، امروز با لاوهندل تجارت مواد غذایی را در سنگاپور راه اندازی می کند اعلام کرد چه “اولین نوآوری گوشت هیبریدی در جهان»معرفی، ایجاد کنید.

این مبتنی بر توسعه اخیر Maytable به بازار سنگاپور است، جایی که با Esco Aster برای توسعه یک محصول گوشت خوک مبتنی بر فرهنگ شریک شده است و برنامه‌هایی برای سرمایه‌گذاری حدود 60 میلیون دلار در طول پنج سال در حال انجام است. سال آینده در بازار سنگاپور گسترده‌تر است. .

زندگی نمی کند…

عبارت “گوشت ترکیبی” در زمینه یک شرکت گوشت تولید شده در آزمایشگاه می تواند ظاهری دیستوپیایی را مستقیماً از صفحه فرانکشتاین مری شلی ایجاد کند، اما زمانی که متوجه شدید که لاوهندل واقعا یک “قصاب” است، می توانید کمی خیالتان راحت شود Be – Tableau قسمت های مختلف حیوان را به هم گره نمی زند. این دو شرکت با هم کار می کنند تا بهترین های دنیای مربوطه خود را ترکیب کنند – گوشت، فرهنگ و جایگزین های پروتئین گیاهی.

کاری که Maytable و Lovehandel در اینجا تلاش می کنند انجام دهند کاملاً جدید نیست – دیگران در حال تلاش برای اهداف مشابه هستند، و ما شاهد تلاش های مشابه در جاهای دیگر برای کاهش مصرف حیوانات از طریق محصولاتی بوده ایم که گوشت واقعی را با گزینه های گیاهی ترکیب می کنند. ایده این است که در حالی که همبرگرها هنوز می توانند حاوی گوشت گاو واقعی باشند، حاوی کمتری هستند که برای محیط زیست (و سلامت انسان) بهتر است.

اما انگیزه شرکتی مانند MayTable چیست که به طور کامل پشت “گوشت واقعی تقلبی” خود فعالیت کند؟ همه چیز به دلیل قیمت پایین می آید و باعث می شود کالاها سریعتر وارد بازار شوند.

تولید گوشت پرورشی در محیط آزمایشگاهی گران است و منتقدان استدلال می‌کنند که نمی‌توان از آن به اندازه کافی کارآمد بود که در آینده نزدیک به سطح معنی‌داری برسد.

علاوه بر این موانع قانونی قابل توجهی وجود دارد (حتی در سنگاپور که استفاده از آن مجاز است) علاوه بر موانع روانی مرتبط با خوردن گوشت آزمایشگاهی. بنابراین، با ترکیب گزینه‌های انتخاب گوشت و گوشت گیاهی، می‌توان تمام موانع دسترسی را کاهش داد.

کارولین ویلشات، مدیر ارشد بازرگانی MayTable، توضیح می‌دهد: «ما تصمیم گرفتیم یک محصول هیبریدی را در سنگاپور عرضه کنیم تا به مشتریان کمک کنیم تا گوشت را سریع‌تر بشناسند. ما می‌دانیم که مفهوم گیاه‌خواری هنوز به آموزش بیشتری در مورد اینکه چیست، چگونه توسعه می‌یابد و چگونه می‌توانیم آن را بدون به خطر انداختن سیاره و انسان تولید کنیم، نیاز دارد. هرچه زودتر راه اندازی کنیم، می توانیم این آموزش را برای افزایش پذیرش مصرف کننده و شروع تاثیرگذاری با گوشت بدون چربی، زودتر شروع کنیم.

با خودروهای برقی آشنا شوید

لازم به ذکر است که Maytable به هیچ وجه بر روی مدل های هیبریدی کار نخواهد کرد – این شرکت همچنان در حال کار بر روی آزمایشگاه هایی است تا گوشت 100٪ تولید شده در آزمایشگاه را آزاد کند. اما با توجه به مرکز نوآوری در سنگاپور، به گفته Wilschut، به فرصت های بیشتری در یک محیط نظارتی حمایتی نیاز دارد.

او گفت: «MayTable به تولید گوشت‌های کاملاً کشت‌شده ادامه می‌دهد، اما ما همچنین می‌دانیم که محصولات هیبریدی می‌توانند سریع‌تر از گوشت‌های کاملاً رشد یافته ارسال شوند. Maytable معتقد است که محصولات هیبریدی به مقبولیت در میان مصرف کنندگان و گسترش آن برای رسیدن به بالاترین سطوح در سنگاپور کمک می کند.

هدف در اینجا ممکن است با چیزی مانند یک خودروی الکتریکی هیبریدی قابل مقایسه باشد – کمک می کند تا اولین فناوری سریعتر به توده ها برسد. و در حالی که برخی دیگر از بازیگران در رابطه با افزودن کمی گوشت پرورشی به محصولات گیاهی با هیبریدها سروکار دارند، Maytable می گوید که این طرز فکر را تغییر می دهد.

در این مثال، Meatball و Lovehandel یک رویکرد مبتنی بر فرهنگ را به کار بردند، به این معنی که آنها با گوشت کشت Meatball شروع کردند و پروتئین‌های گیاهی Lovehandel را برای ایجاد یک محصول ترکیبی که در مرحله آزمایش بود، اضافه کردند. ظاهراً غیرقابل تشخیص از گوشت واقعی بود. از طعم و بافت.

این یکی از دلایل اصلی است که چرا محصولات هیبریدی می توانند ایده بهتری باشند. جایگزین‌های گوشت وگان اغلب فاقد طعم و بافت گوشت واقعی هستند، بنابراین ترکیب انواع مختلف گزینه‌های گوشت وگان می‌تواند به مقیاس همه چیز برای همه کمک کند، که برای Maytable و Lovehandel یک برد-برد است.

این ما را به نکته اصلی پست امروز می رساند. مرکز نوآوری جدید در سنگاپور چه خواهد کرد؟ به گفته Wilschut، این آزمایشگاه قرار است در سال 2023 به طور کامل عملیاتی شود و این دو شرکت سرمایه گذاری مشترک در زمینه استعدادها را با حدود 10 اجاره جدید آغاز خواهند کرد.

این یک آشپزخانه و یک آزمایشگاه با تمام ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای عرضه محصولات غذایی هیبریدی به بازار خواهد داشت و در عین حال به عنوان یک خانه تجاری برای هر اتفاقی که در پشت صحنه رخ می دهد عمل می کند.محصولات مستقیم برای مصرف کنندگان امتحان و خریداری خواهند شد.

ویلشات گفت که این دو شرکت در آزمایشگاه ها، باز کردن مراکز نوآوری سرمایه گذاری خواهند کرد و به طور مشترک استعدادها و منابعی را برای اداره آنها استخدام خواهند کرد.

Maytable و Lovehandel می گویند که قصد دارند از سال 2024 محصولات هیبریدی جدیدی را مبادله کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا