حوادث

کشف کارگاه تبدیل روغن سوخته به روغن خوراکی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و کشف یک کارگاه تولید روغن خوراکی تقلبی در منطقه امین آباد ری خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین. سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: پس از اجرای طرح انبارداری و کارگاهی که در سطح حوزه امنیتی فرمانده انتظامی شهرستان ری مستقر بود، اداره اطلاعات کلانتری 173 این فرماندهی شروع به کار کرد. فعالیت ها. یکی از این گروه ها در حین گشت زنی در محل، امین آباد متوجه فعالیت های غیرقانونی در یک کارگاه متروکه شد و مسائلی را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده آژانس متوجه ورود یک دستگاه کامیون مشکوک به انبار متروکه شد، گفت: بررسی ها تایید کرد که هیچ گونه فعالیتی در این انبار گزارش نشده است و در واقع محل به عنوان انبار متروکه بوده است.

طرهانی گفت: پس از بررسی و نگهداری کامل، مرد جوانی در حال جمع آوری روغن فرسوده و استفاده نشده از فست فودها و رستوران ها با استفاده از کامیون و انتقال آن به انبار متروکه ای کشف شد که این موضوع را دور بریزید. در بررسی های این اداره مشخص شد که مرد جوان پس از افزودن مواد افزودنی و نگهدارنده فراوان، روغن های مصرف شده مانند روغن تازه را تایید کرده و به مقدار زیاد در بازار مصرف عرضه کرده است.

کمیسر پلیس رث با اشاره به هماهنگی با مراجع قضایی گفت: پس از دریافت دستور قضایی، تیمی از ماموران پلیس به همراه نمایندگان وزارت بهداشت به محل مورد نظر اعزام و با موفقیت دستگیر شدند و متهمان نیز مقادیری را کشف و ضبط کردند. . از تجهیزات کارگاهی در این عملیات پلیس بیش از 5000 لیتر روغن غیربهداشتی و تقلبی کشف کرد.

طرهانی با بیان اینکه کارگاه متروکه پلمب شد، گفت: متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل و پس از اعتراف به جرم خود به مرجع قضائی اعزام شد. اقدامات.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا