اجتماعی

کرونا ۲۷۹ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را داغدار کرد

کرونا 279 خانواده از جزایر Giglulu و Ber Amadi را عزادار می کند

سلام آنلاین / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد موارد تاج در استان به 279 مورد خبر داد و گفت: “متأسفانه در 24 ساعت گذشته ، استان دیگری به دلیل ویروس کرونا.

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: در حال حاضر 434 بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان های استان تحت درمان هستند که از این تعداد 166 بیمار قلبی عروقی و پنج بیمار هستند. تحت درمان در یک بند خاص
وی گفت ، از تعداد کل بیماران ویروسی کرونا در گیوم و بورو ، 14218 نفر گزارش شده اند که بهبود یافته است.
از 284 نمونه به دست آمده از سلول XI و آزمایشگاه های مولکولی ، حدود 2٪ نمونه ها مثبت بودند و بیشتر موارد در بویراحمد (3٪) ، گچساران (4٪) بود. ) ، باشت (2٪) ، دنا (١٠٪) و بقیه در سایر شهرهای استان هستند.
وی گفت: امیدواریم مردم شریف استان روحیه و مسئولیت همکاری در اجرای برخی از محدودیت ها و رعایت پروتکل بهداشت را داشته باشند. “اینکه بیماری می تواند در استان ها کنترل شود.”
به گزارش سلام آنلاین ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، وی تأكید كرد: “افرادی كه از این شرایط لازم آگاه هستند باید به محافظت از خط اول بهداشت شخصی از جمله شستشوی مناسب دست ، پنهان سازی مناسب و مسافت ادامه دهند. جامعه. آنها باید برای کاهش تعداد موارد ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ بدون ورود به اجتماع و لغو مراسم و دوره های خود ، با دقت مشاهده و اقدام موثری انجام دهند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا