اجتماعی

بانکی‌پور: وزرای دولت سیزدهم به موضوع جمعیت و خانواده توجه ویژه داشته باشند

اعضای شورای فرهنگی شورای اسلامی معتقدند که مسائل مربوط به جمعیت و خانواده باید توسط همه وزرای آینده دولت بررسی شود و در مرکز برنامه های آنها باشد.

امیرحسین بانکی پور فرد در گفت وگو با سلام آنلاین ، با تأکید بر ضرورت توجه نخست وزیر سیزدهم به مسائل جمعیت و خانواده خاطرنشان کرد: من معتقدم که نه تنها وزیر فرهنگ و مسلمانان ، بلکه همه وزرای دولت سیزدهم نیز باید به این مسئله توجه کنند. به مشکلات مردم و خانواده توجه ویژه ای داشته باشید و این مهم را در مرکز برنامه های آنها قرار دهید زیرا بحران جمعیت کل جامعه را تحت تأثیر قرار خواهد داد و ما باید از هر لحاظ این مشکل را حل کنیم.

“در طرح تعالی جمعیت و خانواده ، ما مجموعه ای از وظایف خاص را برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر گرفته ایم كه ممكن است محور برنامه وزارت باشد. تأكید شد كه باید به هر شكلی و با هرگونه دوری از آن در این زمینه ، در تیترهای تبلیغاتی ، شعارهای دموگرافیک مناسب نیز باید در زمینه فناوری اطلاعات جایگزین شود ، اینترنت ، روزنامه و کتاب. کنترل های انتشار نباید در برابر تبلیغات علیه مردم یا خانواده ها منتشر شود. حوزه های انتخابیه باید به سمت حمایت از والدین هدایت شوند یا بودجه ای برای اقشار مردمی و خانواده ها تأمین شود.

آقای بانکی پور گفت: “البته وظایف و مسئولیت های دیگری نیز برای راهنمایی در نظر گرفته شده است ، بنابراین می تواند در جهت توسعه و ارتقا مسائل باروری گام بردارد. این موضوع فقط مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد نیست. در نظر گرفتیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا