علمی و پزشکی

کروناویروس تا ۳ هفته در مخاط بینی کودکان باقی می‌ماند

طبق مطالعه جدیدی که در کره جنوبی انجام شده است ، کورو ویروس می تواند تا سه هفته در بینی کودک بماند.

به گزارش سلام آنلاین ، آزمایشات قبلی نشان داده است که بیشتر کودکان خفیف آلوده هستند یا حتی هیچ علامتی در معرض خطر عفونت ندارند.

با این حال ، یافته های جدید می تواند در یافتن پاسخ تا حدی که کودکان می توانند بیماری Covid 19 را به دیگران منتقل کنند ، موثر باشد.

نتایج این مطالعه بر اهمیت حفظ فاصله اجتماعی و شستشوی دقیق ظروف هنگام بازگشت کودکان به مدرسه تأکید می کند.

متخصصان کره ای در این مطالعه گفتند که در نمونه های بینی 91 کودک با برخی علائم یا بدون علامت ، ویروس کرونا مشاهده و به مدت سه هفته ادامه یافت.

بر اساس یافته های موجود در ویروس بینی ، پزشکان می گویند این کودکان ممکن است آلوده شوند.

متخصصان کره جنوبی افراد بدون علامت را آزمایش کردند و پس از جدا کردن بیماران به طور منظم ، برای جلوگیری از عفونت ، به طور منظم از آنها نمونه گرفتند.

این تحقیق به ما کشف جدیدی می کند که کودکان می توانند ویروس را حمل کنند و توانایی انتقال آن به دیگران را دارند.

با این حال ، به درستی مشخص نشده است که ویروس موجود در بینی کودک هنگام انتقال به یک فرد بالغ و چگونگی شیوع آن به نظر می رسد.

دکتر رابرت دو بیسی ، رئیس بیماری های عفونی ، بیمارستان ملی کودکان ، واشنگتن ، دی سی Xi گفت: “منطقی نیست که فرض کنیم کودکان هیچ نقشی در شیوع بیماری ندارند زیرا می توانند ویروس را حمل کنند.”

پروفسور Calm Sample ، استاد اطفال در دانشگاه لیورپول گفت: وجود ژن ویروسی در نمونه ای از راه هوایی معادل عفونت آن نیست ، خصوصاً در افرادی که علائم قابل توجهی مانند سرفه و عطسه ندارند. “

با این حال ، برخی از کارشناسان هنوز بر این باورند که کودکان می توانند براساس نتایج قبلاً یافته شده ، این بیماری را به بزرگسالان منتقل کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا