اقتصادی

کارهای زیادی برای انجام‌دادن در خوزستان باقی مانده است/اشتغال از برنامه‌های اصلی و جدی دولت است

رئیس آی Ay الله دکتر سید ابراهیم رئیسی جمعه شب قبل از خروج از اهواز در منطقه آبخیز اهواز حضور داشت و در گفتگوی حضوری با مردم این منطقه محروم از مشکل مطلع شد.

به گزارش سلام آنلاین ، آیت الله رئیسی در سخنرانی خود در جمع مردم منطقه “منبع آب” گفت که سفر به خوزستان در اولین روزهای دولت موفقیت آمیزی برای خدمتگزاران و همکاران من در دولت بود. ، چه از نظر کار و چه از نظر ثروت مادی و معنوی ، با حمایت قاطع 23 هزار شهید و بیش از 30 هزار شهید که جان خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی فدا کردند ، استانی است که از نظر غنی و ارزشمند است.

وی افزود: از زمان تأسیس جمهوری اسلامی ، کارهای زیادی از زمان انقلاب در منطقه انجام شده است ، اما وقتی به وضعیت مردم نگاه می کنیم ، به نظر می رسد که به کار بیشتری نیاز است.

وی با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، بغداد و جهادی که به مردم و خانواده های منطقه آیت الله رازی وفادار بوده اند ، گفت: ارزشمند و قابل تحسین. تلاش عزیزان جهادی. دل رهبر معظم انقلاب شادمان شد زیرا او حتی یک خانواده در مشکل یا بیمار بدون پول برای درمان و دارو نمی خواست.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه وظیفه ما خدمت به مردم است ، خواستار مشارکت نیروهای جهادی در ساخت م effectivelyثر و واضح مناطق مختلف کشور شد: بسیاری از مشکلات منطقه برطرف شده و محیطی آرام برای زندگی مردم فراهم شده است. مردم ، اما ما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.

“من از استاندار می خواهم که در اولین فرصت ، با حضور همه سازمان ها و نهادهای دولتی ، یک جلسه اولیه تشکیل دهد تا برنامه ها و برنامه های موجود را برای رهایی از مشکلات منطقه بررسی کند. آنها را برای تایید نهایی ارسال کنید. خداوند از حساسیت مقام معظم رهبری نسبت به مشکلات و مسائل مردم خشنود است و خود آنها در هر مرحله به عنوان یک نیروی جهادی حضور دارند.عدم وجود در قفقاز در یک دوره معین.

رئیس جمهور گفت مهمترین مسئله در خوزستان ، مانند بسیاری از مناطق دیگر ، بیکاری برای رسیدگی بهتر به وضعیت بد خانواده ها بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا