اقتصادی

دولت برای حل مشکلات زیرساختی مرزهای خوزستان برنامه‌ریزی کند

سلام آنلاین/ خوزستان رئیس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه زیرساخت های مرز خوزستان در 15 سال گذشته توسعه و بهبود نیافته است، گفت: دولت باید برای رفع مشکلات زیرساختی مرز خوزستان برنامه ریزی و اقدامات جدی انجام دهد.

شهلا عموری در گفت وگو با سلام آنلاین، با اشاره به بحث تجارت مرزی خوزستان، اظهار کرد: باید هرچه سریعتر به وضعیت زیرساخت های موجود در مرزهای خوزستان رسیدگی شود تا شاهد بهبود وضعیت صادرات و تجارت در طول مرزهای استان باشیم. مرز استانی

وی افزود: برای توسعه روابط تجاری با کشورهای همسایه، زیرساخت های لازم در طول مرز از جمله مرز استان خوزستان نیاز به رسیدگی و ساماندهی عاجل دارد که باید به این موضوع رسیدگی شود.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه زیرساخت های مرز خوزستان در 15 سال گذشته توسعه و بهبود نیافته است، گفت: دولت باید برای رفع مشکلات زیرساختی مرز خوزستان برنامه ریزی و اقدامات جدی انجام دهد.

عموری با بیان اینکه مدیریت واحدهای مرزی خوزستان در سال های اخیر که مطالبه جدی فعالان اقتصادی استان است تاکنون به طور کامل محقق نشده است، گفت: این موضوع از موانع توسعه کسب و کار است. روابط ایران و عراق

وی با تاکید بر بهبود وضعیت زیرساخت ها در مرز خوزستان گفت: علاوه بر اهواز، آبادان و خرمشهر نیز در استان های با ظرفیت مناسب برای توسعه روابط تجاری با کشورهای منطقه فعال هستند. و باید از این توانایی ها به بهترین نحو استفاده کرد.

اهواز، رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: کاهش مسائل مرزی می تواند به رونق تجارت و رونق صادرات از این مرزها کمک کند. این با همکاری دولت و بخش خصوصی تصمیم گیری می شود، زیرا بخش خصوصی برای این مشکلات راه حل هایی دارد که در حد توان دولت قابل اجراست.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا