عمومی

سندارشدن اراضی کشاورزی پیشرفت چشمگیری داشته است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین رضا افلاطونی در جلسه قطعنامه پنجشنبه شب دخالت اراضی سوادکوه گفت: قبل از دولت سیزدهم تنها 11 درصد از اراضی تداخل و 4 درصد پاکسازی شده بود که این رقم به 75 درصد رسید. دخالت و 53 درصد زمین صادر شده است.

وی گفت: این عدد ثابت است. دخالت و فایل زمین های کشاورزی نشان دهنده تلاش های دولت سیزدهم در دو سال اخیر است. دخالت و اسناد زمین کشاورزی پیشرفت چشمگیری داشته و می تواند رضایت مردم را فراهم کند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور ابراز امیدواری کرد: حمایت دولت سیزدهم برای رفع تداخل اراضی بتواند موجب رونق تولید و ایجاد امنیت غذایی و توسعه پایدار کشاورزی در این بخش شود. امیدواریم با حمایت دولت و استانداران پرتلاش استان و همکاران سازمان امور اراضی کشور شاهد رفع کامل تداخل اراضی کشاورزی در کشور به ویژه مازندران باشیم.

وی بر لزوم همکاری و مشارکت مردم در راه حل تاکید کرد دخالت زمین در کوه سواد برای افزایش سود Veri وی بر اهمیت تولید پایدار کشاورزی تاکید کرد.

افلاطونی و هیئت همراه از پایانه صادراتی به سمت مازندران رومی برو ستاره از شهرستان جویبار استان مازندران بازدید کرد و گفت: به عنوان نماینده وزیر جهاد کشاورزی جهت خدمت رسانی به مردم سواد کوه و جویبار جهت رفع مشکلات مردم به صورت میدانی منصوب شد. دخالت زمین و پیشرفت فعالیت های تخصیص زمین برای پروژه های کشاورزی را تماشا کنید.

وی هدف از این بازدید را بررسی مشکلات مردم این بخش و انتقال به وزیر کشاورزی برای نظارت و رفع دقیق مشکلات مردم در دستور کار دانست.

وی افزود: تمامی سیاست های اجرا شده در سازمان امور اراضی کشور در راستای حفاظت از حریم برای حمایت از تولید در راستای امنیت غذایی با مشارکت مردم در کشور است.

دکمه بازگشت به بالا