اجتماعی

پیش بینی چگونگی بروز آنفلوآنزا در سال جاری

یکی از اعضای کمیته ملی آنفلوآنزا درباره وضعیت آنفولانزا در کشور در سال گذشته گفت: “نحوه آنفلوانزا این است که ابتدا با یک اوج همراه می شود و سپس کاهش می یابد و امسال نیز ممکن است همین مشکل را داشته باشیم. هر یک. البته همه چیز به نحوه واکنش افراد به ویروس بستگی دارد.

در مصاحبه ای با سلام آنلاین ، دکتر مسعود مردانی وی با اشاره به اینکه رعایت نکات بهداشتی با آغاز فصل سرما در سال جاری مهمتر است ، اظهار داشت: همان مشکلات بهداشتی مشاهده شده برای جلوگیری از بیماریهای قلبی عروقی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. “همچنین مراقب باشید که سرما نخورید.” شستن دست ها ، پوشاندن دهان و بینی هنگام عطسه و سرفه ، رعایت فاصله ، استفاده از ماسک صورت و … همه برای جلوگیری از سرماخوردگی مهم است.

آنها گفتند: “یکی از مهمترین توصیه های ما واکسیناسیون افراد پرخطر در برابر آنفولانزا است که بهترین زمان برای واکسیناسیون است.” این مردان اضافه كردند كه به دلیل رهنمودهای بهداشتی كه مردم برای جلوگیری از بیماری های قلبی دنبال می كنند ، می توان میزان آنفلوآنزا را در سال جاری كاهش داد. همچنین ماه های اکتبر و نوامبر است.

وی همچنین در مورد سو ab استفاده از آنتی بیوتیک ها هشدار داد و تأکید کرد: “آنتی بیوتیک ها هیچ تاثیری بر ویروس نخواهند داشت و استفاده خودسرانه آنها ، با اعتقاد به موثر بودن آن در بهبود ،” مثر است. “گیجی که منجر به مقاومت در برابر میکروارگانیسم ها در بدن شود.”

یک متخصص اپیدمیولوژی گفت: یکی از محله هایی که خطر ابتلا به آنفولانزا را افزایش می دهد ، مدارس است. از آنجا که مدرسه مانند سالهای گذشته فعال نیست و همه دانش آموزان به مدرسه نمی روند ، من نسبت به این بدبین نیستم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا