عمومی

تقاطع غیرهم‌سطح ورودی شهر بوشهر تا پایان سال جاری تکمیل شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی مهرانگیز یکشنبه شب در نشست مشترک با شورای شهر و شورای شهر و پیمانکار طرح ورودی استان بوشهر، تسلیت ایام وفات حضرت فاطمه زهرا (س) هدف از برگزاری این جلسه وی با اعلام حقوق عمومی در استان گفت: یکی از مهمترین وظایف قوه قضاییه بوشهر احیاء و صیانت از حقوق عمومی در استان است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: اهمیت این امر به دستور مقام معظم رهبری در تیرماه 1401 مبنی بر بسیج قوه قضائیه کشور است که به حفظ حقوق شهروندی اشاره کردند: قوه قضائیه باید اهتمام داشته باشد و سعی در حفظ و حراست از مردم باشد. حقوق و این مسائل را جدی بگیرید.” ردیابی کند است.

وی افزود: در راستای صیانت از حقوق عامه، کلیه پرونده ها و مسائل مربوط به شهر بوشهر و دستگاه های تابعه توسط مدعی العموم و فرمانداران مراکز استان ها و دادستان های شهرداری و با هرگونه اقدام و سهل انگاری مطرح شده است. آیا از پیش تعیین شده در این قانون جدی است، آنها مشکل را پیگیری می کنند.

آنلاین هیجان انگیز وی با بیان اینکه در این جلسه موضوع «دلایل تاخیر در اجرای پروژه تقاطع سردار شهید سلیمانی» به همراه مسائل و مشکلات اجرای پروژه در دستور کار قرار گرفت، تصویب شد تا وجود داشته باشد. عدم تاخیر بیشتر در اجرای این پروژه و در صورت عدم موفقیت، دادستانی بوشهر اقدام خواهد کرد.لازم است.

در این جلسه مقرر شد شهرداری، کارفرمایان و پیمانکاران در اسفندماه امسال پروژه را تکمیل و اجرا کنند.

دکمه بازگشت به بالا