حوادث

کشف ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در سال جاری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: “امسال 950 تن مواد مخدر در کشور کشف شده است و با تلاش همکاران ما از ورود آنها به کشور جلوگیری شده است. بیشتر. کشورها. ”

به گزارش سلام آنلاین ، سردار مجید کریمی وی در حاشیه یک کنفرانس ویدیویی سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر به خبرنگاران گفت: “هر ساله این جلسه برای بررسی و ارزیابی عملکرد همکاران در سراسر کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود. و سردار حسین اشتری رابط اقدامات – فرمانده ناجا.

وی گفت: “برنامه ما برای سال 1400 و ابلاغ آنها به همه همكاران در سراسر كشور در این جلسه در دستور كار خواهد بود.”

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناگا با تأیید اینکه 76 درصد از مواد مخدر کشف شده در کشور متعلق به منطقه و حومه شرقی است ، افزود: “ما تمام تلاش خود را برای مبارزه با مواد مخدر و” جمع آوری معتادان “می کنیم. ، خرده فروشان را افزایش دهید و معتادان را سازماندهی کنید.

وی افزود: “یک پایگاه هوشمند در داخل ناجا ایجاد شده و پلیس متخصص نیز در حال مطالعه و راه اندازی سیستم های هوشمند در زمینه های مختلف است.” پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز برای راه اندازی سیستم ها و سیستم های خود در دستور کار قرار دارد.

آقای کریمی گفت که بخشهایی از این تحریم ها شامل تجهیزات پلیس و فنی نیز می شود و افزود: “از ابتدای سال جاری ما تعاملات ویژه ای را با شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته ایم.” ما مشتاقانه منتظر تولید دانش و ابزار بومی در منطقه هستیم.

به گفته ناجا ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به پیشرفت در زمینه تحقیقات علوم جنایی خاطرنشان کرد: از این نظر اقدامات مطلوبی برای توسعه اطلاعات افسران پلیس انجام شده است. و غیره.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا