فرهنگ و هنر

افزایش پوشش بیمه‌ای حوادث غیرمترقبه منازل ایثارگران

افزایش پوشش حوادث غیرمترقبه برای منازل شهدا

اداره کل مسکن و رفاه صندوق ایثارگران و ایثارگران با تایید اینکه همه جانبازان تحت پوشش حوادث غیرمترقبه و جانبازان بیکار تحت پوشش بیمه عمر قرار گرفتند، گفت: سقف خسارت آتش سوزی و حوادث غیرمترقبه 150 میلیون است. تومان و مبلغ غرامت وام مسکن حدود 20 میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش سلام آنلاین، میشم ارز با اشاره به مصوبه هیات دولت و ماده 46 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، اظهار کرد: والدین، همسر و فرزندان همه شهدا، جانبازان و کارگران مستقل بیکار در «اوما و» بیمه حوادث» وارد عمل شد.
وی افزود: همه ساله بیمه گذاران از طریق مزایده انتخاب می شوند و صندوق ایثارگران و ایثارگران پس از فسخ قرارداد با بیمه گر برنده، 100 درصد حق بیمه ایثارگران را بر اساس بند «ت» ماده 88 قانون نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت می کند. برنامه ششم توسعه طبق قرارداد، شرکت بیمه موظف است در صورت فوت شهید مبلغی را تحت عنوان غرامت به قربانی پرداخت کند.
ایروز به بیمه حوادث غیر مترقبه نیز اشاره می کند: بر اساس این بیمه، منازل تمامی شهدای فوق در صورت آسیب به منزل یا اثاثیه منزل محل سکونت شهید با بیمه حوادث غیرمترقبه توسط شرکت بیمه پرداخت می شود. .
مدیرکل دفتر مسکن و رفاه صندوق شهدا و ایثارگران در پایان خاطرنشان کرد: این قرارداد بیمه ای با شرکت بیمه راسی فسخ شده و این شرکت موظف به پرداخت غرامت و خسارات وارده به جانبازان است. در این قرارداد سقف خسارت آتش سوزی و حوادث غیرمترقبه به 150 میلیون تومان و غرامت فوت به 20 میلیون تومان افزایش یافت.
وی در پایان گفت: 100 درصد حق بیمه قراردادهای مذکور توسط صندوق شهدا و ایثارگران تامین می شود.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا