اقتصادی

پروازهای چارتری کیش و قشم لغو شد؟

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری لغو پروازهای کیش و قشم از پایان بهمن ماه صحت ندارد اما موضوع در دست بررسی است و سازمان هواپیمایی کشوری بلافاصله پس از بررسی نتایج نهایی را اعلام خواهد کرد.

به گزارش سلام آنلاین، مهرداد بذرپاش – وزیر راه و شهرسازی به دلیل مشکلات پیدا کردن و خرید بلیط هواپیما و قیمت بالاتر از نرخ مصوبی که در چارتر فروخته شده بود در مردادماه به هواپیمایی کشوری گفت: این امر برای آمادگی برای پرواز چارتر است. تا اطلاع ثانوی کنسل کنید تا آرامش را به بازار بلیط بازگردانید. اما در برخی جاده ها و در طول روز با تقاضای کم، این محدودیت برداشته می شود.

برنامه ریزی پروازهای چارتر کیش و قشم توسط شرکت هواپیمایی

به گفته جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر لغو پروازهای قشم و کیش از پایان بهمن ماه منتشر شده است. منشور: سازمان به زودی بخشنامه جدیدی در این دو مسیر صادر خواهد کرد.

ادامه مطلب

فروش بلیط هواپیما تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فروش بلیط چارتر از 10 آگوست در تمامی جاده ها ممنوع شد

وی افزود: تابستان امسال سازمان هواپیمایی کشوری طی بخشنامه ای به این شرکت هواپیمایی ابلاغ کرد که پروازهای طبق قانون اساسی در تمامی مسیرهای داخلی به جز مناطق نفت خیز ممنوع است. اما در روزهای کم تقاضای سفر و در راستای توسعه گردشگری جزایر کیش و قشم، سازمان هواپیمایی کشوری تصمیم به رفع ممنوعیت پروازهای کیش و قشم در قانون اساسی گرفته است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تایید کرد که بخشنامه فعلی تا پایان بهمن ماه 1402 اعتبار دارد و سیاست جدید سازمان در این زمینه اوایل هفته آینده به ذی نفعان اعلام می شود نظارت بر بازار و بررسی کارشناسی.

یازرلو هشدار داد: اینکه پروازهای چارتر کیش و قشم اواخر بهمن ماه به پایان می رسد صحت ندارد، اما موضوع در دست بررسی است و سازمان هواپیمایی کشوری بلافاصله پس از بررسی نتایج نهایی را اعلام می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا