استان ها

گامی دیگر در راستای تحول هیئت های ورزشی کیش

به گزارش سلام آنلاین از کیش، مهدی افشون گفت: شورای ورزش رای گیری می تواند در «تصمیمات و پیشنهادات همایش های ورزشی» نقش داشته باشد.

در گذشته شورای ورزش در پارلمان فدرال عضویت نداشت و افزود: رئیس شورای ورزش که حق رای دارد می تواند نقش موثری در توسعه این ورزش داشته باشد.

بنابراین گزارش میشم حافظی رئیس شورای ورزش کیش مبنی بر عضویت رئیس شورای ورزش منطقه در مجلس فدراسیون ورزش کشور آمده است: از این پس شورای ورزش کیش می تواند به صورت مستقل فعالیت کند. و موفق تر از گذشته.

وی خاطرنشان کرد: این جزیره ظرفیت میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی در کشور را دارد.

در ادامه نشست خبری ارسلان قربانی، رئیس هیئت تنیس کیش گفت: با حضور شورای ورزش در پارلمان فدرال، شورای ورزش استقلال و حق رای در پارلمان را به دست آورده است. این فعالیت مهم و ارزشمند، خبر خوبی برای جامعه ورزش کیش است.

به گفته قربانی، با ایجاد زیرساخت های لازم، جشنواره ها و رویدادهای ورزشی در راستای ارتقا و توسعه ورزش کیش برگزار می شود.

ارسلان قربانی گفت: با استقلال شورای ورزش می‌توانیم نقش موفق‌تری در «نظارت، ارائه و پیشنهادات» در ورزش به‌ویژه رشد گردشگری ورزشی در کیش داشته باشیم.

حمزه زائری رئیس هیئت والیبال کیش گفت: با حضور شورای والیبال کیش در مجمع ملی فدراسیون ورزش کشور از روند برگزاری دوره های مختلف آموزشی مستقل مطلع خواهیم شد.

زائری یکی از ویژگی های حق رای شورای ورزش در پارلمان فدرال را تسریع در روند اداری در وزارت ورزش و جوانان این کشور دانست.

مهرداد توتلی، رئیس شورای دوچرخه سواری کیش، این اقدام را یک اقدام اساسی و اصولی دانست و گفت: شورای کیش برخلاف ادارات دولتی فاقد تحصیلات، استقلال و عدم حق رای در مجلس فدرال است.

وی افزود: با تلاش تیم مدیریت جدید منطقه آزاد کیش و توجه ویژه به مسابقات قهرمانی ورزش حرفه ای و توسعه گردشگری ورزشی در جزیره کیش، این موضوع در دستور کار قرار گرفت تا از سوی این وزارتخانه نظارت شود. از ورزش و جوانان.

توتلی افزود: ارتباط و تبادل ورزشکاران با حضور هیئت های ورزشی در پارلمان فدرال فراهم می شود و در توسعه اقتصادی، جذب توریست و اردوهای ورزشی در جزیره بسیار موثر است.

در جلسه روز پنجشنبه 5 آبان ماه با تصمیم و پایان استقلال تیم ورزشی جزیره کیز و حق رای در انتخابات فدراسیون ملی ورزش کشور، قوانین جدید تیم ورزشی استان با حکم وزیر ورزش و جوانان اعلام شد.

46

دکمه بازگشت به بالا