عمومی

ویروس کرونا دوره بازگشت دارد/ ضرورت هوشیاری کامل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عراق حریریچی عصر پنجشنبه در جلسه کارکنان پیشگیری و کنترل ویروس کرونیس شاهرود که در دانشگاه علوم پزشکی شهر پذیرفته شده است ، گفت اگر 19 یا همان تاج وی دوره بازگشت دارد ، گفت: از عادی شدن و عادی شدن هر بیماری تاج او دوری کرد زیرا تاج این یک بیماری جدی است.

گفت باید برگردد تاج وی گفت: “یكی از راه های بازگشت آگاهی ما از طریق آگاهی است.” تاج تجزیه و تحلیل داده ها را افزایش داده و اقدامات گذشته را برای برطرف کردن شکاف ها مرور کنید.

نیاز به افزایش آگاهی تاج

معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در این زمینه وجود دارد تاج یادگیری از اقدامات گذشته حائز اهمیت است: “ما معتقدیم كه در آغاز شیوع ویروس در ایران و حتی در سایر كشورها ممكن است سهل انگاری صورت گرفته باشد و این توجیه پذیر بود ، اما دلیلی بر سهل انگاری بیشتر وجود ندارد.”

حریریچی ضمن ارزیابی کادر پزشکی که با آنها سروکار دارند تاجوی گفت: یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر داشته باشید مدیریت اوضاع در آینده است.

وی در مورد شاهرود و میامی که در واقع زیرمجموعه های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند توضیح داد: آمار نشان می دهد که تاکنون 0.6 نفر در هر بیمار بوده اند. تاج آنها تحت تأثیر قرار می گیرند و باید با آگاهی بیشتر کاهش یابد.

دکمه بازگشت به بالا