اجتماعی

وضعیت اسفناک بیمارستان‌ها و نبودن تخت خالی / توصیه به برگزاری مجازی مراسم “محرم”

این متخصص بیماری های عفونی وضعیت فعلی بیمارستان در بالای Corona V را “رقت انگیز” توصیف کرد و گفت: باید توجه داشت که تا زمانی که بستری شدن در بیمارستان افزایش می یابد ، متأسفانه میزان مرگ و میر افزایش می یابد.

دکتر مسعود مردانی در گفت وگو با سلام آنلاین وی در مورد وضعیت کرونا در کشور گفت: “ما در حال حاضر در پنج نفر اول کووید -19 هستیم و وضعیت بیمارستان منزجر کننده است.” این یک تخت خالی است ، گیر نکرده و به سختی پیدا می شود. ICU و ظرفیت پذیرش کامل.

وی گفت: “متأسفانه میزان مرگ و میر ، همانطور که در آمار مشاهده می کنید ، در حال افزایش است.” لازم به ذکر است که با افزایش پذیرش در بیمارستان ، مرگ و میر نیز افزایش می یابد.

مردان بسته شدن موثر که می تواند از شیوع سریع کرونا در کشور جلوگیری کند ، گفتند: اگر تعطیلات مانند شش روزی باشد که اخیراً تعطیل شده است ، یک ریال هزینه ندارد و نه تنها میزان عفونت را کاهش نمی دهد ، بلکه میزان عفونت را نیز افزایش می دهد. زیرا همه چیز باز است و راه باز است و سفر به پایان رسیده است.

وی گفت: “بستن درب به این معنی است که همه چیز در جامعه واقعاً بسته شده است.” در صورت تعطیلی ، قوانین سختگیرانه باید اعمال شود.

مردانی با اشاره به رویکرد ماه محرم و احتمال برخی تجمعات عزاداری گفت: امیدوارم عزاداری همه عزیزان در ایام محرم مورد قبول خداوند قرار گیرد ، اما دستورالعمل های وزارت بهداشت باید در این مدت اجرا شود. “در چنین شرایطی مجالس و مراسم عزاداری و مراسم عزاداری نباید برگزار شود. همچنین باید توجه داشت که ایستگاه صلواتی نباید ایجاد شود.

وی تاکید کرد: توصیه ما این است که مردم تقریباً برای آنها عزاداری کنند یا آن را در تلویزیون تماشا کنند تا از گسترش بیماری جلوگیری شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا