اجتماعی

وحشت کودکان از بازی با یکدیگر در دوره همه‌گیری

کارشناسان بهداشت عمومی انگلیس می گویند کودکان در سن 5 سالگی از ملاقات با دوستانشان پس از جداسازی های مکرر در این کشور می ترسند.

به گزارش سلام آنلاین ، کارشناسان انگلیسی می گویند کودکان خردسال از سال گذشته (2020) و آغاز جدایی در این کشور بسیار مضطرب و افسرده شده اند که حتی بیشتر آنها از ترک خانه و کاشانه خود هراس دارند.

آمارهای منتشر شده در تلگرام نشان می دهد که طی سه تا پنج سال آینده ، به دلیل شیوع کرولا ، 1.5 میلیون نفر به تعداد کودکان و نوجوانان نیاز به درمان بیماری های روانی اضافه می شود.

از زمان جدایی اول در این کشور ، 420501 جوان در حال حاضر تحت درمان بیماری روانی در مرکز بهداشت عمومی انگلستان قرار گرفته اند ، اما این ممکن است یک نمونه کوچک از واقعیت تعداد آنها باشد.

در مراحل ابتدایی اپیدمی کرونا ، قرار ملاقات برای خدمات روانپزشکی کودکان خصوصی به مدت دو هفته انجام شد ، اما به دلیل دو برابر شدن نیاز به درمان توسط والدین مضطرب ، اکنون بسیاری از روانشناسان خصوصی تحت فشار شدید قرار دارند. بیماران جدید را بپذیرید.

مرکز بهداشت روان انگلیس تخمین می زند که اکنون ممکن است نیاز به روان درمانی سه برابر شود.

دام راشل دو سوزا ، کمیساریای بهداشت کودک در انگلستان ، گفت: “مسائل مربوط به بهداشت روانی امروزه نگرانی عمده بسیاری از کودکان است.” وی افزود: كودكان در سراسر كشور از انزوا رنج می برند و در تلاشند تا خود را با تغییراتی كه در زندگی آنها اتفاق می افتد وفق دهند.

“من به سراسر کشور سفر کردم و آن چهره های کوچک غمگین را دیدم. هنگامی که آنها دستان خود را به دوستان خود پیچیدند ، آنها در مورد حمله هایی که از مرگ اجداد خود کرده بودند به من گفتند و آنها حتی قادر به انجام این کار نبودند. به مراسم تشییع جنازه آنها ، او گفت ، “بپیوندید. آنها می گویند آنها محل را ترک می کنند و دیگر دوستان خود را نمی شناسند ، دیگر نمی دانند چگونه با دیگران صحبت کنند.

یک مقام ارشد بهداشت عمومی گفت: “کودک پنج ساله من خانه دار شد زیرا از رفتن به مدرسه می ترسید – چیزی نیست.” هیچ کس نمی تواند مرا به یک روانشناس خصوصی معرفی کند زیرا آنها روانپزشکان محله را نمی شناسند که بتوانند در این سن کودکان را بپذیرند.

یک متخصص دیگر گفت دخترش که تحت معالجه بود از دیدن “ساعت بچه ها” ترسیده است.

کلر مورداک ، مدیر امور عمومی در انگلستان ، گفت: “به نظر می رسد شیوع بیماری در دوران کودکی و نوجوانی تشدید می شود ، حتی اگر جوانان به جای سیستم بهداشت عمومی امروز در برخی از مناطق کشور تحت درمان هستند. وزارت بهداشت در حال همکاری با مدارس و سایر ارگان های دولتی و همچنین 183 گروه پشتیبانی روانشناختی در سراسر کشور برای اقدام به موقع برای کمک به کودکان و جوانان است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا