اجتماعی

هوای تهران گرم‌تر می‌شود – سلام آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: روزهای شنبه و یکشنبه (2 و 3 تیرماه) دمای هوا در استان افزایش می یابد.

به گزارش سلام آنلاین بر اساس تحلیل مدل سینوپتیک و بررسی نقشه پیش‌بینی آسمان استان تهران، پیش‌بینی می‌شود که در بعدازظهر و شب با افزایش سرعت ابر و وزش باد، ابر بیشتر شود.

در این مدت در برخی مناطق به ویژه مناطق پست و ارتفاعات استان در بعدازظهر و شب گاهی اوقات بارش باران، رعد و برق، رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد بارش امروز و فردا (30 و 31 ماهگی) خواهد بود. ). جولای). در ارتفاعات شمالی بارش شدید باران و رواناب دور از انتظار نیست.

همچنین امروز و فردا (30 و 31 تیرماه) و یکشنبه و دوشنبه (3 و 4 تیرماه) در برخی مناطق به ویژه در جنوب و غرب استان به مدت یک ساعت وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود. و کاهش موقت کیفیت هوا.

در روزهای شنبه و یکشنبه دمای هوا در استان افزایش قابل توجهی دارد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 40 درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه تهران در 24 ساعت گذشته اعلام شد.

آسمان تهران فردا (10 تیر) نیمه ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 36 درجه سانتی گراد در روز شنبه (1 تیرماه) نیمه ابری خواهد بود. از بعدازظهر وزش باد شدید با حداقل دمای 27 درجه سانتیگراد و بیشینه 37 درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا