فرهنگ و هنر

رادیو تهران تلاش می کند تا فقدان نماز جمعه در زمان تاجگذاری را جبران کند



مدیر شبکه رادیوی تهران اظهار داشت: رادیو تهران آمادگی کامل دارد تا یک جمعه قبل از منابع نماز جمعه در رادیو تران یا مقابل دفتر کلانتر سخنرانی مرتبط با نماز را برگزار کند.

به گزارش سلام آنلاین ، با استناد به روابط بین رادیو و تلویزیون ، حمیدرضا صحراورد اظهار داشت: با توجه به شیوع تاج ویروس در کشور و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر عدم برگزاری جلسات مذهبی ، جلسه جمعه مدتی در کشور برگزار نشده است.

مدیر رادیو تهران اضافه کرد: “خطبه های روز جمعه تعدادی از بهترین برنامه های کشور را برای مردم ترسیم می کند.” خطبه اول نماز جمعه ، مذهبی ، محور انسانی است و دومین خطبه نماز جمعه ، با ارائه موضوعات فعلی و بین المللی ، جهت گیری برای نظام اسلامی و دولت و کنوانسیون های اسلامی را تعیین می کند.

وی خاطرنشان کرد: “تنها ایستگاه رادیویی تهران خطبه های جمعه به صورت زنده از تهران پخش می شود و مستقیماً در برنامه” در حوزه “حضور” بین رادیو و رسانه های داخلی قرار دارد. و از سخنان وی بهره مند شد .در برنامه روز جمعه 12 فروردین ماه آیت الله امامی کاشانی به برنامه دعوت شد.

صحراورد اظهار داشت: با قضاوت از توان رسانه ملی ، شبکه رادیوی تران به اندازه سالهای گذشته با حضور ائمه جمعه نماز در رادیو پخش رادیو تران یا با حضور آقای آقای آماده است تا نمازهای مربوط به جمعه را تحویل دهد و یا با حضور آقای از طرف دیگر ، زمینه پخش آخرین نماز جمعه را بیان می کند. باید از طرف دیگر ، پست به هیچ وجه قابل بازگشت نباشد. رادیو همچنین آماده همکاری با تصمیمات شورای سیاست گذاری آموزش است.
انتهای پیام


کلیه محتوای این سایت توسط سامانه آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، لذا مسوولیت نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و پایگاه اینترنتی سلام آنلاین هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا