اجتماعی

قطع برق بیش از ۱۳۰ دستگاه اجرایی پرمصرف در تهران/خط قرمز تعطیلی ارائه خدمات به بهانه قطع برق

معاون مدیریت و توسعه منابع استاندار تهران تأکید کرد: خاموش شدن خدمات ارائه شده به بهانه قطع برق توسط شهردار تهران خط قرمز تلقی می شود و خبر از قطع برق داده است. از بیش از 130 اپراتور تجهیزات مصرفی در تهران.

غلامرضا عباس پاشا در مصاحبه با سلام آنلاین ، وی با تشریح روند بازرسی ، نظارت و کنترل توسط دستگاه های دولتی در زمینه استفاده از انرژی ، گفت: “طبق تصمیم دفتر شورای وزیران و شورای اداری استان تهران و در نظر گرفتن شرایط لازم برای بحث و گفتگو. مصرف برق؛ شهردار تهران مقررات ویژه ای را برای بازرسی و کنترل بیشتر ادارات و ادارات دولتی تهران صادر کرده است.

وی افزود: “بر این اساس ، بیش از 1300 آژانس ملی و استانی و حدود 1000 بانک در تهران توسط تیم بازرسی مشترک 250 نفره بین بازرسی استان تهران و توزیع کننده برق تهران مورد بازرسی قرار می گیرند تا صرفه جویی در مصرف برق در تهران کاهش یابد”. بیشترین مصرف در دولت. دفتر. “

طی سه روز بازرسی ، 51 دستگاه در روز یکشنبه ، 45 دستگاه در روز دوشنبه و سه شنبه 26 ام ، تجهیزات با عملکرد بالا در تهران آسیب دیده است.

وی تأکید کرد که در حقیقت باید توجه داشت که خدمات به مردم نباید به بهانه قطع برق متوقف شود. ما دو توصیه برای آژانس های دولتی و سازمان های غیردولتی عمومی داریم: پس انداز یا اگر پس انداز امکان خرید مولد وجود ندارد. بنابراین نباید جلوی ارائه خدمات به مردم گرفته شود و این خط قرمز است.

در بخشی دیگر از سخنان معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه با تعامل نمایندگی استان تهران نتایج خوبی حاصل شد ، افزود: طبق گزارش توزیع برق تهران خوشبختانه شاهد کاهش 60 مگاوات بوده ایم. مصرف انرژی در تهران که به معنای کاهش بیش از 30 درصدی مصرف برق در دفاتر استان تهران است.

وی گفت: “معیار فعالیت در دستگاه های دولتی الگویی است با حداقل 50٪ کاهش نسبت به سال گذشته.” کنترل مواردی از قبیل کنترل دما ، تبرید باید بین 25 تا 27 درجه باشد و بالاتر نباشد ، چراغ های اضافی خاموش و همچنین بازرسی های بعد از ساعت برای عبور از اوج استفاده. قدرت برای کاهش مشتری از دست ندهید. خانواده و تجارت را تحت تأثیر قرار دهید. به این ترتیب ما برای غلبه بر این بحران و استفاده از بالاترین اراده خداوند از دفتر دولت شروع کردیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا