عمومی

هفته دفاع مقدس فرصت انتقال مفهوم ایثار به نسل جدید انقلاب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین حسین زاده هنگام گرامیداشت هفته دفاع ملی در گفت وگو با سستا گفت: هفته دفاع ملی فرصتی عالی برای نگاهی به خاطرات دفاع شجاعانه جوانان ما در برابر تجاوز ناجوانمردانه دشمنان اسلام و ترویج گفتمان ایثار و فداکاری در جامعه.

وی در مورد بزرگداشت هفته دفاع گفت: “این هفته متناسب با شرایط فعلی و مطابق با تمام دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و با همکاری و پشتیبانی مقامات باسک و ادارات متناسب خواهیم بود. و نهادها در شهر. “

فرمانده ناحیه عشایر آلن زئوس وی با بیان اینکه “همه ما مدیون رشادت های رزمندگان معلول و شهدا هستیم” ، افزود: “مردم به ویژه مردم باسک این شهر به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزشهای والای انقلاب اسلامی با ایجاد “فضا و مراسم ویژه و نمادین و مسابقات فرهنگی و هنری در بین مردم”. ما این شهر را دوست خواهیم داشت.

حسین زاده گفت امسال چهلمین سالگرد روز دفاع ملی خواهد بود و برنامه هایی برای بزرگداشت این هفته در دست اجرا است: در راستای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی. “

فرمانده ناحیه عشایر آلن زئوس وی با اشاره به شعار اصلی چهلمین سال دفاع ملی ، “ما نیرومند هستیم” ، افزود: “برای بزرگداشت چهلمین سال دفاع ملی ، بیش از 70 برنامه در این شهر آلن زئوس سازمان یافته در منطقه و پایگاه باسک.

وی روز جمعه با امام جمعه دیدار کرد. آلن زئوسبا به صدا درآوردن زنگ های مبارزه در مدارس شهری ، برگزاری همایش های عفاف و حجاب ، ورزش های رزمی ، هنرهای رزمی ، تجدید دیدار و روشنگری ، دیدار با خانواده های قربانیان ، اردوهای جهادی را در مناطق دورافتاده روستایی و مناطق عشایری تشکیل دهید. آزار و شکنجه عبادت و برداشتن قبور مطهر ، شهدا ، نمایشگاه ها. یاد جنگجو میکا است صالحین، مسابقات خواندن و مسابقات ورزشی ، از جمله برنامه هفته دفاع ملی در این شهرستان آلن زئوس مشمول.

حسین زاده در جلسه شورای اداری شهرستان سخنرانی کرد و فضایی فرهنگی ایجاد کرد که از دیگر اقدامات هفته دفاع ملی است و افزود با توجه به چهلمین سالگرد روز دفاع ملی ، برنامه امسال باشکوه خواهد بود. نسبت به سالهای گذشته.

دکمه بازگشت به بالا