فرهنگ و هنر

برنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه‌­های دانش‌­آموزی

رئیس ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: با توجه به اهمیت نقش دانش آموزان و مدارس در تداوم نهضت انقلاب اسلامی و نیز تعلیم و تربیت نسل انقلابی، صندوق حفظ کار و نشریه از ارزش‌های دفاعی بزرگ مقدسین و سازمان‌های ادبی و تاریخی متمرکز بر حوزه دانشجویی.

به گزارش سلام آنلاین، سرلشکر عباس بایرامی با اشاره به جنگ مشترک و تفاهم دشمن، تصریح کرد: در راستای تاکید سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بر ضرورت مقابله با هوشیاری. و جمع جنگ های دشمن و لزوم ایفای نقش در تبیین جهاد; سازمان ادبی و تاریخی مدافعان مقدس بر آن است تا تعداد کتاب‌های چاپ شده بومی برای حفظ آثار و نشر ارزش دفاع مقدس را به 2000 عنوان برساند. در حالی که تعداد عناوین این کتاب ها به مرز 1900 عنوان رسیده است.

رئیس سازمان ادبی و تاریخی آستان مقدس ادامه داد: با تعهدی که در داخل استان و دستگاه های مرتبط با بنیاد برای حفظ کار و ارتقای ارزش های دفاع مقدس وجود دارد. انشاالله تعداد آثار به 2000 عنوان برسد. بنا به دستور سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های ناب در رابطه با ارتقای کیفی کتاب مقدس. مقرر شد با احتساب زندگی واقعی شهدا و ساماندهی ادبیات و تاریخ به این امر اهمیت نحوه زندگی خانواده های شهدا و روش های تربیتی موثر آنها در رشد و تعالی شهدا را مورد بررسی قرار دهد. کودکان نتایج را در قالب کتاب به جامعه ارائه خواهند کرد.

بایرامی تاکید کرد: با توجه به اهمیت نقش دانش‌آموزان و مدارس در تداوم نهضت انقلاب اسلامی و نیز تعلیم و تربیت نسل انقلابی، صندوق حفظ کار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تاکید کرد: و سازمان ادبی و تاریخی با محوریت بخش دانشجویی و مربوط به خیر سال قبل انجام شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا