استان ها

حال و هوای دفاع مقدس در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی + تصاویر

به گزارش خبرنگار آنان در استان اسد ، واحد مطبوعاتی دانشگاه اسلامی اسد با انجام برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی از جمله تخریب و غبارروبی گجرات ساسادا ، وفاداری به آرمان های شهدا ، هفته مبارک را گرامی داشتند. اجداد.

مراسم پیشگام شهدای گمنام گلزار توسط بسیج کارکنان ، بسیج دانشجویی و ستادهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک و با حضور اعضای هیئت مدیره ، هیئت علمی ، کارکنان و کارمندان “میثاق با شهدا” نام گرفت. دانشجویان این شعبه. دانشگاهی شکل گرفت.

در این برنامه ، با غبارروبی و تخریب مقدسات بت پرستی Armad در دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد ورامین-پیساوا و واحد Kaçhak ، شرکت کنندگان درباره ایده آل مذاکره مجدد کردند. عظمت رزمندگان با دادن گل و بركت.

پیشکسوتان دانشکده فرهنگی مغز و جانبازان ورامین-پیشوا و دانشگاه آزاد اسلامی قرچک با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس از رشادت های شجاعانه رزمندگان در مبارزه با نابرابری قدردانی کردند. بین جمهوری اسلامی ایران و قدرتهای جهانی. او به حمایت و فداکاری احتیاج دارد. شهدا و رزمندگان از سینه های خود محافظت کردند و با تقدیم جان خود امنیت ، عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند.

محمد بختیاری ادامه داد: این وظیفه ما است که از رزمندگانی که جان خود را فدا کردند محافظت و پیروی کنیم.

رژه اتومبیل نیروهای مسلح

به مناسبت هفته دفاع مقدس ، نیروهای پلیس ، پلیس و خدمات نایروبی این روز را با اتومبیل و رژه در شهر جشن گرفتند.

محمدرضا خدابخشیان نائینی ، معاون دانشگاه اسلامی دانشگاه آزاد در حاشیه این مراسم با یادآوری شهادت مقدس هشت ساله و مرحوم امام ، گفت: “امنیت ، امنیت ، عزت. و اقتدار کنونی ایران به دلیل فداکاری جنگ هشت ساله است و ما امیدواریم که شهادت را ادامه دهیم.


شرکت کنندگان در این موکب از مرکز شهر به سمت باغ گل یک مبارز ناشناس دانشگاه آزاد سالیشا ، نای پی توو ، میدان اصلی شهر محمدی ، مزار امام و باران حرکت کردند. هشت سال برای دفاع ناب بجنگید.

تزئین یک دفتر کارمندی با عکس شهدا

به همت دفتر فرهنگ اسلامی و مرکز بسیج دانشجویی شهید مطهری دانشگاه اسلامی آزتک ، واحد ناتاس ، به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همکاری صندوق امور ایثارگران و معلولین ، کارکنان و اعضای شورای دانشگاه. ایران تزئین شده است.

به همین مناسبت ، نمایشگاهی از عکسها و کتابهای متناسب با روز ، در ورودی دفتر و ساختمان آموزشی پیامبر اکرم (PBA) دانشگاه آزاد اسلامی واحد ناتاس ، با استقبال مشتریان گشایش می یابد. .

نمایشگاه عکس برگزار کنید و حرم مقدسین را تخریب کنید

نمایشگاهی از عکسها و عطرهای مزار مقدسین ناشناخته را در واحد قروه برگزار می کند

به مناسبت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد Chervor ، نمایشگاه عکس برگزار شد و مزار یک غریبه در مقابل فرمانده سپاه و پلیس تخریب و تخریب شد. .

افتتاحیه Renault Bestty Artily

آتلیه ریحانه بهشتی با تصاویری از از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال حفاظت ناب و ترویج فرهنگ بکارت و حجاب در مقابل اقامه نماز جمعه از شیروان و جمعی از دانشجویان و اساتید و کارکنان بسیجی. (به بالا) به مناسبت هفته دفاع در این واحد دانشگاهی باز است.

زنگ های ایثار و مبارزه در مدرسه سما

زنگ های مبارزه و ایثار همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدرسه سما of پردیس دانشگاه اسلامی ازهر ، واحد نی ریز به صدا در آمد.

در این مراسم پس از زنگ های ایثار و مجاهدت ، همراه با یاد و خاطره رزمندگان گرانقدر دفاع مقدس و شهادت مدافعان عالیقدر حرم به ویژه سرلشکر حاجی توافق نامه دانشجویی بسیج قاسم سلیمانی توسط یک دانشجو قرائت شد.

ایثار را گرامی بدارید

گرامیداشت هفتگی هفته دفاع ملی و ادای احترام به شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم برگزار شد. در این مراسم که با حضور غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم برگزار شد ، هیئت همراه و افسران بنیاد جانبازان معلول و جانبازان معلول به مدت 8 سال از فداکاری اعضای هیئت علمی و کارکنان این ادای احترام کردند. از محافظت خالص.

Eri گلم-علی احمدی-جابا در این مراسم هشت سال جهاد و از خودگذشتگی را امتحانی الهی برای شناخت و تقویت مردانی كه هم از بالا و پایین و غیرت غیرت دارند و هم صدا می كنند ، در نظر گرفت. بگذارید مردم ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی آزاد بتوانند فرهنگ حفاظت ناب را به نسل آینده منتقل کنند.

وی با اشاره به حضور اساتید و کارکنان متعهد و بسی در بدنه دانشگاه آزاد اسلامی ، از فعالیت های فرهنگی در دانشگاه تشکر کرد.

سید کوروش سرورزاده ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم نیز ایجاد روحیه استقلال و اعتماد به نفس را از برکات محافظت ناب عنوان کرد و گفت: در این دانشگاه کارهای خوبی انجام شده است. در تولید و کارآفرینی با تأسیس مراکز رشد. او درباره انیمیشن و ساخت شرکت دانش بنیان صحبت کرد.

در پایان این مراسم اعضای هیئت علمی خاطرات خود را از دوران دفاع مقدس بیان کردند. بازی های ویدئویی و یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم از دیگر برنامه های این مراسم است.

دفن مقدسین

به مناسبت هفته دفاع مقدس و سالگرد ترور حضرت رقیه (س) ، مقبره های کرمانشاه بی نام را لکه دار کرده و با گل پاشیدند.

کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کامساسا در این مراسم با دعای فتح و عبادت پافازار آرورا و نیساکول نسبت به آرمان های مقام معظم رهبری ، ولی فقیه و فقرا وفاداری نشان دادند. افراد والامقام و خاطرات رزمندگان ، رزمندگان ، رزمندگان و رزمندگان معلول. آنها دوست داشته می شوند.

در این مراسم آقای احمد رجبی معاون رئیس و رئیس مرکز سما استان ، آقای سید مهدی صفوی رئیس دانشکده سما و جمعی از کارمندان حضور داشتند.

مراسم شعر را برگزار کنید

همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، عصر شعر آیینی با عنوان “حماسه سرخ” با حضور ائمه جمعه ، فرمانداران و علما برگزار شد. و گروهی از شاعران که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیسا تشریفات انجام می دهند.

این جلسه شعر به منظور ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و یادآوری خالقان قهرمان هشت ساله دفاع مقدس توسط دفتر فرهنگ اسلامی ببیسا و مرکز توبی بازی برگزار شد و در پایان پایان دادن به بزرگداشت مقام بزرگ خانواده رزمندگان معلول. حرم عالی است.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس

مراسمی به مناسبت سالگرد دفاع از هفته مقدس با تأسیس نمایشگاه دفاع خالص در پردیس دانشگاه اسلامی اسد ، واحد دکسیس برگزار شد.

یوسف عمرانی نژاد ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه دهدشت ، سندی در مورد حفظ خاطرات مقدسین نیروهای دفاع به مدت هشت سال ارائه داد.

انتهای پیام / 4112/4062 /

دکمه بازگشت به بالا