اجتماعی

هشدار هواشناسی نسبت به کاهش ۴ تا ۷ درجه ای دما در برخی استان‌های کشور

سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ آب باران به هفت استان کشور و گاه باران ، طوفان های رعد و برق و افت دما حدود 4 تا 7 درجه سانتیگراد و بالا آمدن سطح دریا هشدار داده است.

به گزارش سلام آنلاین. طبق اعلام سازمان هواشناسی ، یکشنبه (26 اکتبر) ، گاهی اوقات رعد و برق و گاهی رعد و برق و دمای پایین به طور متوسط ​​4 تا 7 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. در استانهای مازندران ، گوستان ، و شمال كراسان.

ادامه این شرایط آب و هوایی تا دوشنبه (27 آنلاین) در قله های کوه گیلان ، مازندران ، گیستن ، کراسان شمالی ، خراسان رضوی شمالی ، شرق تهرا ، به ویژه در ارتفاع و شمال سنان دور از انتظار نیست

شایان ذکر است که در چنین شرایطی طغیان جاده و موج رودخانه پیش بینی می شود. بنابراین ، هوشیاری در ترافیک جاده ها و رودخانه ها ، مدیریت و توان بخشی ، تمهیدات لازم برای جمع آوری محصولات کشاورزی ذخیره شده نیز برای فعالیت های کوهنوردی توصیه می شود.

به گزارش سلام آنلاین ، وقتی سازمان هواشناسی هشدار زرد صادر می کند ، به این معنی است که پدیده های جوی رخ می دهد که می تواند سفر و فعالیت های روزمره را مختل کند. این هشدار برای افزایش آگاهی عمومی صادر شده است تا بتواند آنها را برای مقابله با پدیده های شدید زیست محیطی آماده کند. از طرف دیگر ، مقامات از این هشدارها مطلع هستند تا در صورت لزوم تدابیری اندیشیده شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا