اجتماعی

هشدار هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در ۱۳ استان

سازمان هواشناسی نسبت به رعد و برق موقتی و وزش باد شدید هشدار داد.

به گزارش سلام آنلاین سازمان هواشناسی با هشدار رنگ زرد ظهور رعد و برق موقتی و احتمال تگرگ بعدازظهر امروز (دوم اردیبهشت) برای استانهای آذربایجان ، آذربایجان غربی ، آداز غربی ، غرب اصفهان و چجامالا و باکیری. در روز جمعه ، 3 مه برای گلستان ، البرز ، تهران و سمنان وجود دارد ، شمال فارس ، جنوب اصفهان ، کرمان و شنبه (4 مه) برای قزوین ، البرز ، تهران و سمنان ، اصفهان. ، شرق فارس ، یزد غربی و میانه غرب کرمان پیش بینی شده است. .

در این شرایط وزش باد موقت با افزایش گرد و غبار ، احتمال هجوم کانال ها ، صاعقه و برق گرفتگی و احتمال تگرگ وجود دارد ، بنابراین در تردد و اقامت در کنار رودخانه ها و کانال ها مراقب باشید کوه را صعود کنید. و تغذیه گاوها در مراتع مرتفع و دره ها به ویژه در بعد از ظهر و عصر توصیه می شود.

طبق هشدار سلام آنلاین رنگ زرد این بدان معنی است که پدیده های جوی رخ می دهد که می تواند در سفر و فعالیت های روزمره تداخل ایجاد کند. این هشدار برای افزایش آگاهی عمومی صادر شده است تا بتواند آنها را برای مقابله با پدیده های شدید زیست محیطی آماده کند. از طرف دیگر ، افسران از این هشدارها آگاه هستند بنابراین می توانند در صورت لزوم وارد عمل شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا