اجتماعی

رگبار و رعد و برق در برخی استان‌های کشور تا سه روز آینده

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با تأیید وقوع رگبار و رعد و برق در 10 استان کشور طی 24 ساعت آینده ، از ادامه این شرایط جوی خبر داد.در نقاط مختلف کشور تا 3 روز آینده به

صادق ضیاییان در گفت وگو با سلام آنلاین بر اساس آخرین تجزیه و تحلیل نقشه هواشناسی ، وی تأیید کرد که در 24 ساعت آینده در مناطقی از آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان شرقی ، مازندران ، قزوین ، البرز ، تهران ، هرمزگان و جنوب غربی استان خمین ، به ویژه در بعد از ظهر و صبح زود ، ابرهای موقت ، رعد و برق ، رعد و برق و بادهای شدید

وی افزود: فردا (17 آگوست) در بخشهایی از مزدان ، داران ، آذربایجان شمالی ، آذربایجان غربی ، ارتفاعات شرقی ، سمنان ، شرق تهران ، بخشهای جنوب شرقی فشار ، موصل و جنوب غربی کامرون ، به ویژه در بعدازظهر و بعد از ظهر افزایش ابر ، رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

به گفته مدیر کل سازمان هواشناسی ដូចគ្នា پیش بینی ها و هشدارهای اولیه شرایط مشابه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (17 و 18 آگوست) در بخش هایی از سواحل شرقی دریای خزر مرکزی ، آلبوس هوم پیش بینی می شود. شنگان ، جنوب غربی کام ، جمعه (29 آگوست) پیش بینی می شود اکثر مناطق سلتیک صاف باشند.

وی همچنین گفت که در سه روز آینده در مناطق شرقی و جنوب شرقی کشور ، به ویژه در شرق جنوب کراسان و زابل ، گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود. طوفان های گرد و غبار امروز (16 مرداد) در بعدازظهر و عصر در آذربایجان شرقی ، آدا بیلزان ، زنگبار ، آلبوس جنوبی ، تهران کام ، سمنان جنوبی ، همدان ، مرزازی و اصفهان. در مناطق مستعد کنه های گرد و غبار رخ می دهد.

مدیرکل هواشناسی forecast پیش بینی هوا و هشدار سریع تهران در دو روز آینده تایید کرد که آسمان تهران فردا (6 مرداد) در اواسط روز دارای ابر و وزش باد خواهد بود. آب و هوا با حداقل دما 24 و حداکثر دما 35 درجه سانتی گراد ، و چهارشنبه (27 مرداد) نیمه ابری بعد از ظهر و نیمه روز با وزش باد با حداقل دمای 24 و حداکثر دما 34 درجه سانتی گراد.

در نهایت ضیاییان گفت امروز و فردا (25 و 26 آگوست) آواس با بیشترین دمای 46 و 45 درجه سانتیگراد گرم ترین و ادبیل با بالاترین دمای 25 درجه سانتیگراد مرکز استان است. سردترین آنها کشور.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا