اجتماعی

هشدار نسبت به حضور کودکان در اماکن شلوغ /کرونا، ویروسی که علائم سایر بیماری‌ها را تقلید می‌کند

اعضای دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی به والدین نسبت به فرزندان در کرونا هشدار داده اند و توصیه کرده اند که از خانه خود خارج نشوند مگر اینکه لازم باشد و در جلسات ممکن در جلسات شرکت نکنند.

به گزارش سلام آنلاین. رکسانا منصور قانایی ، یک متخصص بیماریهای عفونی کودکان با بیان اینکه ویروس کوویداز در 19 سال جدید بوده است ، افزود: در ابتدا اطلاعات زیادی در مورد این عفونت در کودکان به دلیل کمبود اطلاعات وجود داشت. بستری در بیمارستان و میزان مرگ و میر در کودکان پایین تر از بزرگسالان است ، اما این بدان معنی نیست که کودکان به بیماری بدون علامت و درجه پایین مبتلا نیستند. کودکان نسبت به بزرگسالان مستعد ابتلا به عفونت های مختلف از جمله عفونت های تنفسی هستند ، بنابراین ممکن است موارد کووای 19 در کودکان تشخیص داده نشود.

در ماه مارس ، تعداد كودكان مبتلا به این سندرم بسیار كمتر یا كمتر بود. در عين حال ، بعضي از كودكان به علت بيماري عروق كرونر به بيمارستان منتقل مي شوند ، اما اين احتمال بيشتر هنگامي رخ مي دهد كه كودك سيستم ايمني ضعيف يا بيماري مزمن داشته باشد.

وی گفت: “از ماه آوریل ، ما در کودکان با شکل جدیدی از این بیماری روبرو بوده ایم ، نوعی شبیه به بیماری کاوازاکی. ما می دانیم که این بیماری التهاب پس از عفونت است.”

طبق اطلاعات به دست آمده ، کودکان نه تنها کرونا را دریافت می کنند ، بلکه می توانند آن را به دیگران نیز انتقال دهند. در آن زمان ، نتایج PCR کودکان ممکن است منفی باشد ، اما کودکانی که یک تا چهار هفته پیش مننژیت ایجاد کرده اند ممکن است دارای یک مرحله التهابی مانند کاوازاکی باشند. این بدان معناست که اندامهای مختلف بدن کودک در پاسخ بدن به اولین عفونت شرکت می کند.

چگونه Corona برای کودکان اتفاق می افتد

وی گفت: “هنوز مواردی در بخش اطفال وجود دارد که ممکن است با علائمی مانند اسهال ، اختلال در هوشیاری ، خونریزی یا نارسایی اندام مانند بیماری کبد و سردرگمی با بسیاری از بیماری های دیگر همراه باشد.” آره. ممکن است بسیاری از کودکان دارای فشار خون بالا و وضعیت سلامت کلی ضعیف باشند ، و پس از معاینه مشخص است که کودک در چهار هفته گذشته سابقه تماس با کرونا ویروس مثبت را دارد یا اینکه در راه است. عفونت با کورونا.

وی گفت: “60٪ موارد PCR برای این کودکان می تواند منفی باشد ، اما آزمایش آنتی بادی در برخی موارد مثبت است یا کودک سابقه تماس با بیمار را دارد.”

شیوع آبله مرغان و بیماری عروق کرونا ویروس در کودکان

وی همچنین توضیح داد که آبله مرغان و سرخک به طور همزمان در کودکان رخ می دهد: “آبله مرغان تا زمانی که فرد مصون باشد ، جدی نیست.” در ماه مارس موارد عفونت های ویروسی و ویروسی در کودکان مشاهده شده است. بنابراین ، بر اساس علائم درگیری و بیماری همه گیر ، باید مشخص شود که کودکی دچار عفونت است یا اینکه یکی از این دو نفر رخ داده و با دیگری همراه است.

منصور قنایی افزود: معمولاً پیش بینی می شود در کودکانی که نارس هستند و مشکلی ندارند ، آبله مرغان بیشتر شبیه تب عفونی و علائم پوستی به صورت زخم ظاهر شود. تشخیص بیماری دشوار نیست ، اما اگر بعد از Quaid 19 اتفاق بیفتد ، علائم شدیدتر است و سایر ارگان ها اغلب درگیر هستند و ممکن است آبله مرغان را گیج کنند ، اما هر دو ویروس همزمان می توانند رخ دهند. یکی هم

چگونه سیستم ایمنی کودک را تقویت کنیم؟

شهید بهشتی ، عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی گفت: “اطلاعات متناقض زیادی در این مورد وجود دارد ، اما مطالعات نشان داده اند که یک رژیم غذایی سالم و متنوع برای همه انواع التهاب و عفونت ها به خوبی کار می کند.” همچنین ادامه استفاده از رژیم غذایی کم چرب و کم پروتئین برای تأمین مواد مغذی ضروری برای کودکان از جمله اسیدهای آمینه ، مواد معدنی و ریز مغذی ها مفید است.

وی با تأکید بر اینکه رژیم غذایی مناسب برای پیشگیری از بیماری عروق کرونا ویروس برخلاف سایر عفونت ها نیست ، وی بر لزوم پیروی از یک رژیم غذایی کم پروتئین و کم کربوهیدرات برای کودکان تأکید کرد.

ویروس ای که از علائم بیماری های دیگر تقلید می کند!

منصور قنایی همچنین در مورد واکسیناسیون آنفولانزا توضیح داد: “هنوز هم توصیه می شود واکسن را از ماه سپتامبر یا هر زمان که واکسن آنفولانزا به کشور داده می شود دریافت کنید ، اما متأسفانه یکی از مشکلات نیاز به آن است.” پیش بینی شده است که صرع نشانه بسیاری از بیماری ها است. ” بیماری های ریه ، دستگاه گوارش و کبد را تقلید کنید. بنابراین ، با شروع فصل آنفولانزا ، با مشکلات زیادی روبرو هستیم: اول اینکه علائم را می توان با سرماخوردگی اشتباه گرفت و دوم اینکه این دو بیماری می توانند تشدید شوند و اثرات یکدیگر را افزایش دهند.

چه کسی به آنفولانزا احتیاج دارد؟

این کارشناسان با تأکید بر لزوم استفاده از واکسن آنفولانزا برای کودکان زیر پنج سال ، اظهار داشتند: افرادی که با گروه های پرخطر تماس می گیرند ، مانند والدین فرزندان زیر پنج سال ، افرادی که مصون هستند یا دارای بیماری هستند. “موارد مزمن و همچنین زنان باردار نیز وجود دارد.” استفاده از واکسن در موارد دیگر ، توصیه می شود افرادی که واکسن را دریافت می کنند ، در پاییز و زمستان دچار آنفولانزا شوند.

هشدار از حضور کودکان در مناطق شلوغ و بدون تجهیزات محافظ شخصی

وی نسبت به حضور کودکان فاقد تجهیزات محافظ شخصی در مناطق مختلف جامعه از جمله تونل ها ، مراکز تفریحی ، مهمانی ها و اماکن شلوغ هشدار داد و گفت: “یک سیگنال خطر بر روی کودکان در حال بررسی است.” که سابقه برخورد با افراد آلوده است. ” مشکوک بودن در مکانهای پرخطر و همچنین مسافرت است. به عبارت دیگر ، اگر به مدت 15 دقیقه با مسافت رابطه ای محافظت نشده نداشته باشید ، حتی اگر سرفه و عطسه اتفاق نیفتد ، هنوز هم یک احتمال وجود دارد ، و اگر در مورد سرفه و عطسه صحبت می کنید ، احتمال ابتلا به عفونت را افزایش دهید. . بنابراین ، ما از مردم می خواهیم که به دلیل شیوع این بیماری در کودکان ، از ترک غیرضروری خانه جلوگیری نکنند و از کودکان در مناطق پرخطر محافظت کنند.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از ماسک برای کودکان گفت: والدین باید سعی کنند ماسک را با اندازه کودک تنظیم کنند در حالی که استفاده از ماسک جراحی ساده برای کودک کافی است. همچنین مهم است که برای محافظت از کودکان در برابر عفونت های کورو ویروس ، فاصله ای بین یک تا دو متر از افراد داشته باشید.

کورونا گفت: “هر کودکی که علائم بسیاری از بیماری ها را تقلید می کند. هر کودکی که علائمی مانند تب داشته باشد و به درمان های معمولی پاسخ ندهد ، باید به یک مرکز پزشکی مراجعه شود.”

علائم كرونا در كودكان چیست؟

وی گفت: برای کودکان زیر یک سال تب تب بسیار مهم است ، بنابراین اگر تب با درمان منظم کاهش نیابد ، والدین باید فرزندان خود را به پزشک ببرند. و دکتر کرونا را در لیست تشخیص های خود قرار دهید. یکی دیگر از علائم شایع که بسیاری از کودکان هر ساله در تابستان تجربه می کنند اسهال و استفراغ است و از آنجا که اسهال و استفراغ نیز ممکن است در صورتی که کودک دچار اسهال و استفراغ است اسهال و استفراغ باشد. اگر پزشک شما نمی تواند آن را با درمان های معمولی درمان کند یا سیستم های دیگری از بدن مانند سرفه یا بثورات پوستی یا زردی را درگیر کند ، باید به پزشک مراجعه کنید.

وی خاطرنشان کرد: عدم تمایل کودکان به خوردن و ادرار کردن علامتی است که والدین در صورت مشاهده باید از آن آگاه باشند. یا اگر آنها بدون محافظت در یک مکان شلوغ حضور داشته باشند ، باید شک خود را مطرح کنیم که آنها شماره 19 هستند.

سرانجام ، متخصصان اطفال بر لزوم شستشوی دست و حفظ فاصله اجتماعی با مردم تأکید کردند و به والدین توصیه کردند که فرزندان خود را از خانه بیرون نکنند مگر اینکه لازم باشد و در جلسات شرکت نکنند. تا حد امکان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا