هشدار مدیریت بحران برای نواحی شمالی و شرقی تهران: از اتراق در حاشیه رودها و مسیل‌ها پرهیز کنید

هشدار مدیریت بحران برای نواحی شمالی و شرقی تهران: از اتراق در حاشیه رودها و مسیل‌ها پرهیز کنید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران موقت و وزش باد شدید در شمال و شمال شرق استان به مردم و طبیعت توصیه کرد. زوج ها.

به گزارش سلام آنلاین. حامد یزدی آنلاین با اشاره به اخطار زرد سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال فعالیت سامانه بارشی همراه با وزش باد شدید، تایید کرد: بر اساس اعلام هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی شامل بارش باران است. رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید از روز چهارشنبه 6 تیرماه تا شنبه 9 تیرماه ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی منطقه، محدوده و ارتفاع استان های شمالی و شمال شرق تهران مشخص شده است، گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی منطقه، ارتفاع از سطح دریا مشخص شده است. و دوستداران طبیعت که مایل به بازدید از این مناطق هستند، از آنها می خواهیم از ریختن زباله در حاشیه رودخانه ها و نهرها و نهرها خودداری کنند.

یزدی آنلاین همچنین به کوهنوردان توصیه کرد از صعود به استان های شمال و شمال شرق تهران در مدت یاد شده به ویژه در بعدازظهر خودداری کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام هواشناسی تا روز یکشنبه 10 تیرماه شاهد ناپایداری خواهیم بود، افزود: هواشناسی در نیمه جنوبی و غربی استان تهران با افزایش وزش باد شدید و به موازات آن متاثر شد. محدودیت دید همراه با کاهش کیفیت هوا اعلام شد، لذا به شهروندان عزیز توصیه می شود در تردد جاده ای دقت کافی داشته باشند و استحکام سازه های موقتی و سست مانند داربست را تضمین کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران همچنین نسبت به نصب برج‌ها و تیرهای پشت بام هشدار داد و از پرواز با هواپیماهای سبک و بالگرد و رانندگی و توقف در کنار درختان خودداری کرد. و سازه نیز ناتمام است، اطمینان از استحکام گلخانه و مراقبت در کارهای ساختمانی همیشه از نکات مهم مدیریت بحران در هنگام امکان تهویه باید در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا