حوادث

هشدار تشدید بارش‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی در ۳ استان کشور

کارشناسان هواشناسی با صدور هشدارهای نارنجی برای 12 استان شمال اصفهان و دامنه های جنوبی البرز مرکزی، گرد و غبار و طوفان برف بیشتری را پیش بینی کردند.

هشدار بارش شدید باران و خسارت به محصولات کشاورزی در 3 استان

اطلاعات تکمیلی:

امین حسین نخسینه کارشناس سازمان هواشناسی به دلیل بارندگی شدید و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی در اکثر نقاط البرز و همچنین استان های مرکزی به ۱۲ استان کشور هشدار نارنجی رنگ داد. قم، شمال اصفهان و یزد، بخش‌هایی از فلات زاگرس مرکزی واقع در جنوب غرب و غرب کشور، گاهی رگبار ابر و رعد و برق موقت و وزش باد شدید در بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود. البته افزایش گرد و خاک و برف به ویژه در شمال اصفهان و دامنه های جنوبی البرز مرکزی دور از انتظار نیست.

رگبار پراکنده روز دوشنبه در ارتفاعات البرز شرقی و بعدازظهر در ارتفاعات شمال غرب با بارش شدید باران و رعد و برق در سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات شرق پیش بینی می شود. البرز در سمنان و غرب خراسان رضوی و رعد و برق موقت و وزش باد شدید.

وی افزود: طی سه روز آینده در شمال شرق و شرق کشور به ویژه در زابل وزش باد شدید و ریزش گرد و خاک پیش بینی می شود و از روز سه شنبه دما در اکثر نقاط کشور افزایش می یابد.

برای روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هوای آرام و پایدار در کشور برقرار است و تنها در بعدازظهر در منطقه شمال مرکزی البرز و دامنه های شمالی استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و استان اردبیل افزایش ابر و افزایش ابر و افزایش ابر و افزایش ابر خواهد داشت. باران پراکنده

دکمه بازگشت به بالا