حوادث

برف و باران در راه‌های ۱۰ استان کشور/ تردد روان در جاده‌ها و انسداد ۱۲ محور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در جاده های 10 استان کشور خبر داد و گفت: تردد در اکثر محورهای مواصلاتی روان است.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با سلام آنلاین. وی درباره وضعیت جوی جاده های کشور بیان کرد: بر اساس آخرین گزارش مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور کشور هم اکنون در برخی نقاط آذربایجان شرقی بارش برف و باران می بارد، آذربایجان غربی، کردستان، لرستان، همدان، استان قم و قندل. و ما کرمانشاهیم. همچنین در مناطقی از استان های بوشهر و ایلام بارش باران گزارش شد.

وی افزود: در این راستا رانندگان توجه داشته باشند که استفاده از زنجیر چرخ برای عبور از کوه ها و محورهای جمع آوری برف الزامی است. رعایت فاصله مناسب و سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز از دیگر مواردی است که رانندگان در شرایط برف و باران باید رعایت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان فرجا درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محورها و تنها در آزادراه کرج – قزوین در محدوده مهرویلا و قزوین بدون مشکل در جریان است.-فقط کرج. در منطقه پل سنگین فردیس گزارش شد.

شیرانی درباره ترافیک جاده ها نیز بیان کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه کنترل ترافیک، تردد در حومه شهر نسبت به روز گذشته یک دهم درصد کاهش داشته است. بیشترین ساعات تردد بین 16:00 تا 17:00 و کمترین تردد بین 3:00 تا 4:00 بامداد است. بیشترین تردد به ترتیب از آزادراه کرج – تهران، آزادراه کرج – قزوین، آزادراه تهران – کرج، آزادراه قزوین – کرج و آزادراه قم – تهران است.

وی درباره محورهای تردد و ازدحام نیز گفت: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در محورهای جایگزین خرم آباد – پل زال و خرم آباد – کوهدشت اعمال شد. محور ریگان – ایرانشهر نیز تا اطلاع ثانوی مسدود بود. همچنین از محورهای پونل – خلخال، جاسک – بشاگرد، چاهان – زرآباد، لاسم – ارجمند، وزک – بلده، سروآباد – پاوه، شمشک – دیزین، سی شیر – پادنا، هشتگرد – طالقان و گنجنامه – تویسرکان نیز استفاده شد. اطلاع.

ادامه مطلب

نکات مهمی که رانندگان در فصل زمستان باید رعایت کنند

این نکات را هنگام رانندگی در روزهای برفی و بارانی جدی بگیرید.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس بگیرند و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها و محورها اطلاع پیدا کنند. و محدودیت های ترافیکی. مناسب ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا